نوشته شده توسط : الکس

در علم متافیزیک و انرژی درمانی، با تکیه بر خواص سنگهای کریستالی می‌توان کارهای زیادی انجام داد. استفاده از کریستال‌های مختلف از دیرباز در میان بودایی‌هاا، مصریان باستان، سرخپوست‌ها و دیگر اقوام رایج بوده است.

امروزه بسیاری بر این باورند که کریستال‌ها خواص شفا دهنده بسیاری برای ذهن و بدن و روحیات انسان دارند و این مسأله حتی از نظر علمی نیز در دانشگاه‌ها مورد تحقیق قرار گرفت، همانطور که فکر نمیکردیم تله پاتی با علم ثابت شود و مقالات علمی مربوط به آن را بیش از پیش می‌بینیم. در ادامه با آسمونی باشید.

سنگ آمتیست

کریستال آمتیست یا آمیتیست به رنگ بنفش در سال های اخیر تبدیل به محبوب ترین کریستال شده است. امواجِ درمانی و خواص این سنگ باعث ایجاد آرامش و افزایش شهود میشود. آمتیست دقیقا همان سنگی است که پس از یک روز پرفشار و سخت میتواند به شما کمک کند تا خواب راحتی داشته باشید. در متافیزیک بر قابلیت آمتیست در فعالسازی چشم سوم و چاکرای آن تاکید بسیار شده و خواص مشهود آمتیست بر بدن نیز تنظیم هورمون ها و تصفیه خون و آرامبخشی کلی برای درد و استرس است.

منابع برداشت آمتیست در برزیل، کانادا، هند، ماداگاسکار و همچنین روسیه است. اما بهترین و با کیفیت ترین آمتیست در اروگوئه پیدا میشود. در افسانه ها گفته میشد که در یونان باستان، هرکس که جواهر آمتیست همراه خود داشته قابل اعتماد بوده. همچنین در مصر باستان، کلئوپاترا انگشتر سنگ آمتیست به دست میکرده که عکس خدایی پارسی نیز روی آن حکاکی شده بوده.

سنگ فیروزه

منبع فیروزه از دیرباز ایران بوده است و بسیاری از ما بدون دانستن خواص این سنگ از آن به عنوان سنگی زینتی استفاده میکنیم. در متافیزیک گفته شده این سنگ دارای خواص درمانی قوی برای مشکلات سیستم تنفسی، سیستم ایمنی و استخوان های بدن میباشد. و از نظر روحی نیز باعث به ثبات رسیدن احساسات و روحیات شما میشود.

کریستال کوارتز شفاف، دُر کوهی یا دُر نجف

کریستال کوارتز شفاف قوی ترین سنگ سفابخش میان دیگر سنگهاست. در مباحث انرژی درمانی متافیزیک گفته شده این سنگ تمام انرژی ها را جذب، تنظیم و آزاد میکند. همچنین باعث شفافیت ذهنی شده و به شما کمک میکند تمرکز بیشتری داشته باشید و در تصمیم گیری ها عاقلانه تر برخورد کنید. خواص آن برای بدن، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است. برای بهتر شدن عملکرد هر سنگ دیگری و دُر کوهی میتوان آن ها را کنار یکدیگر نیز استفاده کرد.

 

منبع : آسمونی



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

قیمت پارتیشن اداری یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر روی تصمیم شما بابت خرید یا عدم خرید این محصول تاثیر خواهد گذاشت.

در تعریف پارتیشن‌های اداری باید بگوییم که محصولاتی کاربردی و در عین حال زیبا هستند که به دلیل قیمت مناسب در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. از این محصول برای جداسازی فضا و همچنین ساخت اتاق‌های مجزا استفاده می‌شود.

اگر شما نیز دوست دارید بدانید که قیمت پارتیشن های اداری چقدر است، مطالعه این مطلب از مجموعه پارتیشن اداری ساوین دکور برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

قیمت پارتیشن اداری ساوین دکور

اطلاع یافتن از آخرین قیمت پارتیشن اداری برای بسیاری از افراد مهم و حائز اهمیت است. به همین دلیل همواره تلاش می‌کنند تا به طریقی از هزینه لازم برای خرید این محصول اطلاع یابند.

توجه داشته باشید که قیمت در نظر گرفته شده برای انواع پارتیشن با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به بررسی قیمت هر یک از این پارتیشن‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

 

قیمت پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف را می‌توان یکی از بهترین، با کیفیت‌ترین و در عین حال زیباترین پارتیشن‌های موجود در بازار دانست که به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

جالب است بدانید که قیمت پارتیشن اداری ام دی اف بسته به کیفیت پانل‌های ام دی اف به کار رفته و همچنین تک جداره یا دوجداره بودن محصول متفاوت است.

قطعا برای خرید پارتیشن‌های اداری ام دی اف با کیفیت‌تر نیاز است هزینه بالاتری پرداخت کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که با یافتن یک مرکز خرید ارزان پارتیشن همچون مجموعه ما امکان کاهش هزینه این محصولات فراهم است.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

سوالات جلسه خواستگاری

بهتر است جلسه خواستگاری برای صحبت مستقیم دختر و پسر وقتی اتفاق افتد که تحقیقات لازم درباره دختر و خانواده اش از منابع تحقیق ( همسایه ها، دوستان و آشنایان، رجوع به محل تحصیل یا کار فرد مورد نظر و ...) توسط خانواده پسر و همچنین تحقیقات لازم درباره پسر، توسط خانواده دختر صورت گیرد (خاصه اگر طرفین نا آشنا باشند) و پس از آن اگر رضایت طرفین در این مرحله حاصل شد، برای تکمیل شناخت، اقدام به صحبت های مستقیم و رو در روی دختر و پسر شود (زیر نظر خانواده های طرفین)؛ کاری که بسیاری از خانواده ها آن را انجام می دهند.
حال اگر از این مرحله گذشتید و توافقات اولیه صورت گرفت، به جلسه رسمی خواستگاری می رسیم که در آن جا دختر و پسر برای شناخت بیشتر از هم اقدام به پرسش و سوالات خواستگاری از یکدیگر می کنند.

سوال های خوب در جلسه خواستگاری

اگر دختر و پسر از تفاوت های فردی و خانوادگی یکدیگر مطلع باشند می توانند تصمیم درست بگیرند. در جلسات خواستگاری وقتی دختر و پسر به طور خصوصی با هم صحبت می کنند پرسش هایی که از هم می پرسند به آنها کمک می کند بعضی از تفاوت های خانوادگی خود را بشناسند.

سوالات خواستگاری و پرسش هایی درباره رابطه با خانواده

کسی که در جلسه خواستگاری حاضر می شود یعنی می خواهد تشکیل خانواده بدهد. پس مهم است که بدانید در مورد خانواده چطور فکر می کند، چه دیدگاهی دارد و روابطش را با اعضای خانواده چطور تنظیم کرده است.

پاسخ به پرسش های زیر در جلسه خواستگاری می تواند به شما کمک کند آینده خودتان را در زندگی خانوادگی با طرف مقابل ببینید.

 اگر دختر و پسر از تفاوت های فردی و خانوادگی یکدیگر مطلع باشند می توانند تصمیم درست بگیرند

 1. خانواده برای تو چقدر اهمیت دارد؟
 2. احساسات درباره شیوه ای که والدینت تو را بزرگ کرده اند چیست؟
 3. والدینت اهل کجا هستند و کجا بزرگ شدند؟ درباره ریشه های فرهنگی و ملیتی آنها چه می دانی؟
 4. چه سنت هایی در خانواده شما اهمیت داشته اند؟ دوست داری فرزندانت هم این سنت ها را ادامه بدهند؟
 5. روابط تو با برادرها و خواهرهایت چگونه است؟ نزدیکترین عضو خانواده به تو کیست؟
 6. بزرگترین نزاعی که با خانواده خود داشتی چه بوده است؟ آیا این مسئله کاملا حل شده است؟
 7. چند وقت یک بار خانواده ات را می بینی؟ فکر می کنی همین مقدار کافی است؟
 8. آیا در زمان کودکی تو والدینت با هم درگیری و نزاعی شدیدی پیدا کردند؟ چه احساسی نسبت به آن وضعیت داشتی؟
 9. نسبت به حفظ روابط خانوادگی با اقوام احساس تعهد می کنی؟ به نظر تو کار درستی است که با بخشی از اعضای فامیل قطع رابطه کنیم؟
 10. در بین اقوامت چه کسی برای تو فرد محبوبی است؟ چه چیزی او را تا این حد ویژه کرده است؟

 

منبع : https://asemooni.com/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره چیست؟


خرید پارتیشن اداری ام دی اف تک جداره مناسب تمامی کسانی است که می‌خواهند بدون صرف هزینه‌های بالای ساخت و ساز مکان‌های تجاری و اداری را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم‌ کنند و یک فضای کاملا خصوصی برای فعالیت کارمندان با تمرکزی بالاتر بسازند.

پارتیشن ام دی اف تک جداره را می‌توان از با کیفیت‌ترین پارتیشن‌‌های بازار دانست که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و نیازی به مراقبت‌های خاص ندارند.

با استفاده از این پارتیشن زیبا شما می‌توانید یک فضای کاملا خصوصی با امکان برقراری تعامل سازنده با سایر همکاران بسازید.

مجموعه ما که چندین سال است فعالیت خود را با نام تجاری دکوتاپ آغاز کرده، به دلیل ساخت انواع پارتیشن با کیفیت توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

فلذا شما عزیزان هم می‌توانید برای خرید بهترین پارتیشن‌های اداری با قیمت مناسب و همچنین نصب پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره می‌توانید از خدمات ما بهره‌مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

ورود به سایت پادا کارنامه و پرونده دانش آموزی – pada.medu.ir

سایت پادا تنها سامانه رسمی آموزش پرورش به نشانی Pada.medu.ir است که به عنوان پرونده الکترونیکی و سایت دریافت کارنامه دانش آموزی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ فعال است. پادا سامانه کارنامه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه است و با کلیک بر روی لینک  زیر می توانید وارد سامانه پادا شوید:

آموزش و پرورش

ورود مستقیم به سامانه پادا Pada.medu.ir

(ورود/ ثبت نام)

سامانه پادا | ورود به سایت پادا کارنامه - pada.medu.ir 2


ورود به سامانه نورینو در پادا

سامانه پادا | ورود به سایت پادا کارنامه - pada.medu.ir 2

سامانه پادا | ورود به سایت پادا کارنامه - pada.medu.ir 4

قابل توجه کلیه همکاران گرامی در مورد سامانه پادا که فقط بخش پرورشی قابل مشاهده است؛

  1. لطفا برای دانش آموزانی که فاقد سابقه در سامانه سیدا می باشند از لینک زیر وارد شوید: https://pada.medu.ir/#/home
  2.  و برای دانش آموزانی که در سامانه سیدا دارای سابقه می باشند از my.medu.ir

 

پادا کارنامه دانش آموزی

دانش آموزان برای دریافت کارنامه از طریق سایت پادا کارنامه دانش آموزی به نشانی Pada.medu.ir می توانند وارد سامانه پادا کارنامه کل مدارس کشور شوند و مطابق با مراحلی که در ادامه شرح داده ایم، برای دریافت کارنامه نوبت اول و دوم دانش آموزی خود اقدام کنند:

سامانه پادا | ورود به سایت پادا کارنامه - pada.medu.ir 4

توجه داشته باشید که این سایت تنها مرجع رسمی و قانونی سایت پادا آموزش و پروش به آدرس اینترنتی Pada.medu.ir می باشد.

منبع

https://www.khabarino.com/pada-medu-ir-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 9 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

مراکز خرید اسپانیا

مسافرت به هر کشوری معمولا با گردش در مراکز خرید آن همراه است. اسپانیا هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود. پیشنهاد ما این است که مراکز خرید تور اسپانیا را اصلا از دست ندهید. زیرا تنوع بالای محصولات و مشاهده زندگی شهروندان این کشور برایتان جذاب خواهد بود. 
• Centro Comercial La Gavia
اگر تور مادرید بارسلون را انتخاب کردید این مجموعه دیدنی را فراموش نکنید. La Gavia را به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در اروپا می‌شناسند. این مرکز خرید خانه یکی از دو فروشگاه IKEA مادرید است که در انتهای خط 1 مترو قرار دارد. در نتیجه سفر شهری با تور اسپانیا را هم می‌توانید گوشه‌ای از برنامه خودتان قرار دهید. این مجموعه دارای فروشگاه‌های مختلف از جمله پوشاک زنانه و مردانه، فروشگاه‌های اسباب‌بازی و فروشگاه‌های فناوری و همچنین سینما است. گزینه‌های مختلفی برای غذا خوردن نیز وجود دارد. Five Guys، یک رستوران برگر برجسته، از جدیدترین فست‌فودهایی است که در این منطقه افتتاح شده است. 
• L'illa Diagonal
L'illa Diagonal قدیمی‌ترین مرکز خرید بارسلونا (افتتاح در سال 1993) است که در طول زمان به یکی از محبوب‌ترین مقاصد این شهر تبدیل شده است. طراحی ساختمان مرکزی به خودی خود جذابیت منحصر به فردی دارد. زیرا شبیه یک آسمان خراش افقی است که روی زمین قرار گرفته است. این مرکز خرید در بخش بالایی بارسلونا، بین Les Corts و Sarrià-Sant Gervasi، درست در مجاورت خیابان Diagonal قرار دارد و خانه بسیاری از برندهای لوکس است. 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 8 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

حرف آخر یکی از موفق‌ترین و معتبرترین موسسه‌های آموزشی در کشور است. این موسسه در سال 1390 با مدیریت عبدالرضا منتظری تاسیس شده است و جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور قرار می‌دهد.

این روزها موسسات کنکوری و آموزشی زیادی در کشور وجود دارند که به صورت مجازی فعالیت می‌کنند. هر کدام از این موسسات تبلیغات زیادی می‌کنند و به داوطلبان وعده‌های زیادی مانند قبولی در رشته‌های پزشکی می‌دهند. اما مهم‌ترین سوال دانش‌آموزان این است که کدام موسسه را باید انتخاب کنند؟

حرف آخر با روش‌های آموزشی جدید و استفاده از تصویرسازی در آموزش به محبوب‌ترین موسسه بین دانش‌آموزان تبدیل شده است. اما چرا حرف آخر؟ این موسسه چه مزیت‌ها و تفاوت‌هایی با سایر موسسه‌ها دارد؟ روش تدریس حرف آخر چگونه است؟ ما در این مقاله به شما مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه حرف آخر را معرفی می‌کنیم.

هدیه حرف آخر برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

حرف آخر برای تمامی پایه‌ها و درس‌ها، پکیج‌های مناسبی تولید کرده است. دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم یا به عبارت دیگر دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز می‌توانند از محصولات حرف آخر استفاده کنند. پکیج‌های حرف آخر از ابتدا برای داوطلبان و دانش‌آموزان دوره متوسط دوم و کنکور آماده شده بود. اما رضایت دانش‌آموزان به قدری افزایش یافت تا موسسه حرف آخر به سراغ تولید پکیج‌های دوره متوسط اول نیز رفت. پکیج‌های دوره متوسطه اول دانش‌آموزان را از همان ابتدای کار با آموزش‌های جدید و نوین آشنا می‌کند و کمک می‌کند آن‌ها با یک پایه قوی وارد متوسطه دوم شوند.

چرا حرف آخر بهترین منبع آموزشی برای دانش‌آموزان در کشور است؟

1) استفاده از انیمیشن و تصاویر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزش موسسه حرف آخر استفاده از انیمیشن و تصاویر است. اما منظور از انیمیشن و تصاویر در آموزش چیست؟ تمامی پکیج‌های حرف آخر برای توضیح مطالب و مفاهیم از تصویرسازی استفاده می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود که دانش‌آموزان مطالب را در نیمکره راست مغزشان ثبت کنند. همان طور که می‌دانید نیمکره راست مفاهیم را برای طولانی مدت در ذهن نگه می‌دارد. بنابراین دانش‌آموزان و داوطلبان درس‌ها را برای یک مدت طولانی در ذهن خود نگه می‌دارند و مفاهیم را فراموش نمی‌کنند.

2) الگوهای باورنکردنی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های حرف آخر استفاده از الگوهای منحصربه‌فرد است. حرف آخر برای هر درس یک الگو خاص آماده کرده است. به عنوان مثال دانش‌آموزان می‌توانند دین و زندگی کنکور را فقط با 14 الگو یاد بگیرند. بله هر سه کتاب دینی فقط با 14 الگو برای کنکور مطالعه می‌شود.

درس ریاضی فرمول‌های زیادی دارد و دانش‌آموزان نمی‌توانند همه فرمول‌ها را یاد بگیرند و به خاطر بیاورند. حرف آخر برای راحتی دانش‌آموزان از چندین الگو برای ریاضی استفاده کرده است. دانش‌آموزان می‌توانند با یادگیری این الگوها به اکثر سوالات ریاضی در کنکور پاسخ دهند. تمامی پکیج‌های حرف آخر دارای الگوهای خاصی هستند که یادگیری را برای دانش‌آموزان آسان می‌کنند.

منبع : https://digiato.com/promoted/1355829/



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

اگر از صاحبان مشاغل و یا فعالین حوزه وب مستری و بازاریابی آنلاین باشید ، قطعا راه های مختلفی برای جذب مخاطبین در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام امتحان کرده اید و به احتمال بسیار زیاد در بیشتر این راه ها با شکست مواجه شده اید ! برای موفقیت در جذب مخاطبین ،  باید با نحوه عملکرد پلتفرم مورد نظر و نحوه خرید ممبر تلگرام و یا خرید فالوور آشنا باشد. در ادامه به بررسی الگوریتم 2021 اینستاگرام برای افزایش فالوور می پردازیم.

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارهای آنلاین و حتی محلی

در دنیای آنلاین امروزه مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید ، چرا که در همه مشاغل تقریبا چندین مبحث از جمله بازاریابی ، سئو ، جذب مخاطبان و.. مشترک می باشند. با توجه به افزایش روز افزون تعداد مشاغل در سراسر دنیا ، رقابت برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ سخت تر می شود و ماندن در عرصه رقابت می تواند به یکی از چالش برانگیزترین مباحث کاری تبدیل شود.

تا قبل از ظهور شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام ، بازاریابی و جذب مخاطبان به صورت پخش آگهی در قسمت های مختلف شهرها می شد و هزینه این تبلیغات معمولا بسیار بیشتر از بودجه مورد نظر می شد ، اما امروزه با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی ، بازاریابی و جذب مخاطبان بسیار راحت تر از گذشته شده است و می توان با داشتن اکانت اینستاگرام و حتی شبکه های اجتماعی دیگر ، کسب درآمد داشت و یا حتی درآمد خود را افزایش داد. بنابراین مهم نیست که کسب و کار شما محلی باشد و یا آنلاین ، در هر صورت نیاز به استفاده از شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطبان بیشتر حس خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

مقایسه دستگاه لیزر دایود با دیگر دستگاه‌های مشابه

از لحاظ روش کار و نحوه استفاده و نحوه خرید و فروش دستگاه لیزر دایود را با دیگر دستگاه‌های لیزر مانند الکساندرایت یا ان دی یاگ مقایسه کرد که از جمله می‌توان به قدرت حذف مو، عوارض ایجاد کننده و مدت پاک بودن پوست اشاره کرد. در تحقیقاتی که در موسسه‌های مختلف در جهان انجام شد مشخص گردید که استفاده از دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست‌ها کارآیی خواهد داشت و این بدین معناست که دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد نیست. گفتنی است که دستگاه‌های ان دی یاگ و الکساندرایت به خوبی نتوانستند برای پوست‌های مختلف کارآیی درستی از خود نشان دهند.

همچنین در دیگر تحقیقات معین شد که استفاده از لیزر دایود درد بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بر بدن وارد می‌کند، البته ناگفته نماند که این درد شدت زیادی نداشته و صرفاً فقط از دو نوع عنوان شده بیشتر بوده است. همچنین در خصوص عوارض به جا مانده از سه دستگاه‌ لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ؛ باید گفت که تقریباً عوارض ایجاد شده مشابه به هم بوده است و هیچ یک از این سه دستگاه عملکرد بدتری نسبت به دیگری نداشته است. هر چند در خصوص عوارض ایجاد شده توسط لیزر دایود، گزارش‌های کمتری ارسال شده است.

مدت ماندگاری نیز در دستگاه دایود بیش از 6 ماه تخمین زده شد، این در حالی است که در دو دستگاه دیگر حداکثر بعد از 3 تا 4 ماه باید دوباره از دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده شود. به طور کلی با توجه به شواهد می‌توان گفت که از هر لحاظ دستگاه لیزر دایود برتری محسوسی نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر داشته است و همین امر به دلیل محکمی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس تبدیل شده است.

محدودیت‌های استفاده از لیزر دایود

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا همه‌ی افراد می‌توانند از لیزر دایود برای پاک‌سازی پوست استفاده کنند یا خیر. در پاسخ به این دغدغه؛ باید عرض کنیم به دلیل فناوری‌های خوبی که در این دستگاه وجود دارد، حتی از سن 7 سال نیز می‌توان از این لیزر مو استفاده کرد. فقط افرادی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم حق استفاده از دستگاه لیزر مو را ندارند:

– خانم‌های باردار یا شیرده. اگر چه امروزه این دسته از خانم‌ها نیز به لیزر مو می‌پردازند اما توصیه می‌کنیم که حدالامکان این کار را انجام ندهند.

– افرادی که از بیماری‌های خاصی رنج می‌برند که ممکن است لیزر پوست حالشان را وخیم کند نیز نباید با چنین دستگاه‌هایی کار کنند.

– افرادی که حساسیت پوستی دارند نیز بهتر است قبل از انجام دادن هر کاری با دکتر پوست و مو مشورت کنند. در صورت استفاده بدون در نظر گرفتن موارد مراقبتی ممکن است عوارض سختی در انتظار این افراد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام


کسب‌وکار در اینترنت و فضای مجازی یکی از مواردی است که این روزها به‌صورت گسترده انجام می‌شود و تمام برندها و شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به‌صورت آنی و آسان به فروش برسانند. این فروش زمانی می‌تواند بالا و سودآور باشد که تعداد فالوورهای شما بالا باشد پس در زیر به روش‌های اصولی افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

 

پروفایل تان را جذاب کنید


چیزی که اهمیت پروفایل اینستاگرام دو چندان می‌کند شباهت آن به ویترین یک مغازه است که برای جذب مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. فرض کنید شما قصد دارید لباس بخرید و وارد یک پاساژ می‌شوید.

اولین چیزی که نظر شمارا جلب می‌کند ویترین مغازه است، که شما را به ورود به مغازه و خرید دعوت می‌کند. حل فکر کنید این مغازه‌ها فاقد یک ویترین جذاب و شیک باشند! چه اتفاقی می‌افتد؟

به دلیل تصویر محور بودن اینستاگرام این تصاویر هستند که حرف اول آخر را در آن می‌زنند پس باید از تصاویر باکیفیت و جذاب برای پروفایل خود استفاده کنید تا نظر کاربران را به خود جلب کنید و آنها را جزو فالوور های خود قرار دهید.

از تصاویر بسیار جذاب و خلاقانه استفاده کنید و سعی کنید این تصاویر اختصاصی باشند تا یک وجه خاص را کسب‌وکار شما ببخشد. ظاهر همیشه جذب‌کننده است پس شما نیز با استفاده از یک پروفایل اختصاصی و زیبا پیج خود را زیبا کنید.

از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یکی از قابلیت‌های مفیدی هستند که برای جذب فالوور اینستاگرام و تمامی شبکه‌های مجازی تاثیرگذار هستند و در صورت استفاده از آنها می‌توانید کسب‌وکار خود را با رشد مناسب همراه کنید.

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام این است که کاربران می‌توانند هشتگ های موردنظر را نیز فالو کنند که نشان‌دهنده اهمیت وجود هشتگ در پست‌ها را نشان می‌دهد. پس هنگام منتشر کردن پست‌های اینستاگرام حتماً از هشتگ ها برای افزایش فالوور استفاده کنید تا شاهد معجزه این قابلیت باشید.

برای اینکه استفاده از هشتگ ها برای شما راحت باشد از قبل لیستی از هشتگ های محبوب مربوط به کسب‌وکار خود را تهیه کنید و در پست‌های خود استفاده کنید.

با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

 

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

از انجام دادن تعامل با پیج هایی که در حوزه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کنند غافل نشوید چون این نوع همکاری برای شما بسیار سودمند خواهد بود. هنگام فعالیت در حوزه کسب‌وکار خود می‌توانید این‌گونه صفحات را پیدا کنید و با آنها تعاملات و ارتباط سودمندی را برقرار کنید و شاهد پیشرفت کاری خود باشید.

پیج هایی را که ماهیت کسب‌وکاری آنها شباهت زیادی با شما دارند را دنبال کنید و با ارسال پیام به آنها سعی کنید تبادل اطلاعات انجام دهید. این کار باعث می‌شود تا تعداد فالوور های هدفمند اینستاگرام شما افزایش پیدا کند.

مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

زمانی که یکی از پیج های اینستاگرام مسابقات اینستاگرامی برگزار می‌کند معمولاً افراد زیادی در این مسابقات شرکت می‌کنند و برای اینکه همیشه در این مسابقات شرکت کنند پیج مورد نظر را فالو می‌کنند. پیج های زیادی برای افزایش فالوور این نوع مسابقات را برگزار می‌کنند که بازخورد خوبی را نیز در بر دارد.

اگر قصد دارید مسابقات اینستاگرامی را برگزار کنید حتماً در آنها خلاقیت به خرج دهید و از جوایزی استفاده کنید که کاربران را ترغیب کنید تا در تمامی مسابقات شما شرکت کنند.

از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

وجود یک وب‌سایت برای افزایش فالوور های اینستاگرام بسیار سودمند خواهد بود و می‌توانید کاربران وب سایت خود را به پیج اینستاگرامتان راهنمایی کنید تا آن را نیز دنبال کنند. برای اینکه بتوانید کاربران خود را ترغیب کنید تا پیج اینستاگرام را فالو کنند در پایان مطالب خود بنر اینستاگرام را قرار دهید و به این صورت شانس جذب فالوور را افزایش می‌دهید.

داشتن وب‌سایت این شانس را برای شما ایجاد می‌کند تا میزان ورود کاربر جدید را به کمک گوگل افزایش دهید و با کمک بنر اینستاگرامی که در پست‌های خود قرار دادید آنها را به پیج خود هدایت می‌کنید.

از ربات اینستاگرام استفاده کنید

استفاده کردن و به‌کارگیری ربات‌های اینستاگرام جهت افزایش فالوور اینستاگرام یکی دیگر از روش‌های مرسوم جذب فالوور است. وب‌سایت‌های زیادی هستند که با ارائه ربات‌های اینستاگرام تحت وب، ابزاری مناسب را برای تعامل با کاربران ایجاد می‌کنند. همین تعامل در پیج باعث می‌شود تا علاقه‌مندان به کسب‌وکار شما دسترسی راحت‌تری به شما داشته باشند و بالطبع اینکار افزایش فالوور را برای شما در پی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

راهنمای بهترین برند برای خرید تلویزیون

امروزه خرید تلویزیون به دلیل وارد شدن برندهای جدید در بازار، افراد را سردرگم کرده و خرید تلویزیون با قیمت ارزان، جزو دغدغه افرادی است که دنبال انتخاب بهترین برند تلویزیون هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو، در اینجا قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون بازار آشنا کنیم تا با دید بازتر و مطمئن‌تری خرید خود را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین سوالات حین خرید تلویزیون، قیمت تلویزیون است. پارامترهای زیادی روی قیمت تلویزیون ال ای دی تاثیرگذار است که باید حین خرید، آنها را در نظر داشته باشید:

 

بهترین برند تلویزیون کدام است؟

تلویزیون جزو کالاهایی است که تقریبا در همه فضاهای مسکونی و بیشتر فضاهای اداری و تجاری وجود دارد و افراد از طریق آن می‌توانند با سرعت بیشتر از دنیای اطراف خود خبر داشته باشند.

شرکت‌های زیادی در حال حاضر مشغول تولید تلویزیون هستند که از میان آنها سه کمپانی ال‌جی، سونی و سامسونگ توانسته‌اند بیشترین فروش تلویزیون در بازار را به خود اختصاص دهند و رضایت بیشتری از مردم را به دست بیاورند.

قیمت تلویزیون سونی نسبت به تلویزیون ال‌جی و تلویزیون سامسونگ بالاتر است چون از بدنه محکم‌تری ساخته‌ شده‌اند و طول عمر بیشتری دارند. البته این را فراموش نکنید که تلویزیون‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که نقاط قوت و طرفداران زیادی دارند از جمله تلویزیون پاناسونیک، تلویزیون شارپ، تلویزیون فیلیپس، تلویزیون توشیبا و تلویزیون‌هایسنس اما به‌ هر حال سه برند سونی، ال‌جی و سامسونگ حرف اول را در بازار می‌زنند.

قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ یکم بالاتر است اما در کل قیمت این دو برند نسبت به سونی مناسب‌تر است و به همین دلیل افراد بیشتری به سمت خرید تلویزیون ال‌جی و سامسونگ روی آورده‌اند.

 

تلویزیون ۴K بخریم یا Full HD؟

کیفیت تصویر تلویزیون یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترها برای خرید ال ای دی می‌باشد که روی قیمت ال ای دی تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر کیفیت تصویر بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

قیمت تلویزیون ۸k از قیمت تلویزیون ۴k فورکی بالاتر و قیمت تلویزیون فورکی ۴k از قیمت تلویزیون Full HD فول اچ دی بالاتر است. قیمت تلویزیون HD اچ دی نیز به دلیل پایین بودن کیفیت تصویر، از همه مدل‌های دیگر پایین‌تر است.

 

خرید تلویزیون اسمارت (هوشمند) چه مزایایی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انتظارات مردم بالاتر رفته و دوست دارند در مدت زمان کمتری بتوانند کارهایشان را به‌سادگی انجام دهند. تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند تلویزیون‌هایی هستند که مانند یک گوشی موبایل می‌توانید کارهای وبگردی، حسابداری، بازی و مدیریت وسایل هوشمند منزلتان را با آن انجام دهید.

 

تلویزیون LED بهتر است یا تلویزیون OLED؟ تلویزیون QLED چطور؟

تلویزیون‌ها از لحاظ تکنولوژی‌ که در ساخت آنها استفاده‌ شده به تلویزیون‌های LCD، تلویزیون‌های LED، تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های QLED تقسیم می‌شوند. تلویزیون OLED ال‌جی و سونی و تلویزیون سامسونگ QLED جزو بهترین تلویزیون‌های بازار هستند.

قیمت تلویزیون QLED سامسونگ در مقایسه باقیمت تلویزیون LED سامسونگ بالاتر است چون از پردازشگر خیلی قوی‌تری در آن استفاده‌ شده و کیفیت تصویر خیلی بالاتری دارد.

قیمت تلویزیون OLED ال‌جی و سونی هم نسبت به تلویزیون‌های LED بالاتر است چون این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بالاتر و امکانات بیشتری دارند و شرکت‌های سازنده ظرافت خیلی بیشتری را در ساخت آنها به کار می‌برند.

 

نتیجه‌گیری

برای خرید تلویزیون باید برند، ابعاد، کیفیت تصویر، سیستم‌عامل، توان خروجی صدا، منحنی یا صفحه تخت بودن تلویزیون و پارامترهای ریز دیگری را در نظر داشته باشید.

فروشگاه دبی کوچولو نزدیک به یک دهه است که به‌صورت تخصصی بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار را تجزیه‌ و تحلیل می‌کند تا مردم را در خرید تلویزیون راهنمایی کند.

اگر شما هم برای خرید تلویزیون نیاز به مشاوره رایگان دارید می‌توانید اسم دبی کوچولو را در گوگل سرچ کنید تا وارد فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو شوید و از خدمات رایگان این تیم حرفه‌ای استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

دسترسی با طناب چیست و چه کاربردی دارد

دنیای مهندسی دنیای بسیار پیچیده ای است . که با پیشرفت علم و توانایی جاش های بسیاری در آن ایجاد می شود . یکی از این چالش ها خلا بسیار بزرگی در وجود ایمنی برای انجام کار در ارتفاع به روش دسترسی با طناب بود .

تا اینکه در سال ۱۹۷۸ میلادی در مناطق مختلف قبیل مخابرات ، ساختمان ها ، شرکت های بزرگ نفتی و… توسط نشست ها و جلسات بسیاری که در بین شرکت ها و کمیسیون قوانین ایمنی و سلامت کاری و با توجه به تحقیقاتی که در زمینه کار در ارتفاع انجام شده بود ، تامین نیروی کار در ارتفاع انجام شد .

این سازمان ها با توجه به تحقیقاتی که انجام داده بودند . متوجه شدند که برای جلوگیری از بسیاری از خطرات احتمالی باید روش کار در ارتفاع را به روش صنعتی کار در ارتفاع با طناب تبدیل کنند .

دستری به طناب پس از مدتی به عنوان بهترین روش کار در ارتفاع تبدیل شد که توانایی تامین ایمنی کامل افراد را داشت .

دسترسی با طناب توانست با توجه به سیستمی که دارد بیشتر مشکلات کار در ارتفاع در مهندسی و سازه های بسیار بلند برطرف کند و چالش به وجود آمده را حل کند .

 

دسترسی با طناب چیست و چه کاربردی دارد

 

مزایای دسترسی با طناب

۱ ــ راپل از ایمنی بسیار بالایی برخورددار است

۲ ــ دسترسی با طناب از سرعت بالایی برخوردار است و زمان مورد نیاز برای کار در ارتفاع را کاهش می دهد .

۳ ــ راپل امکان دسترسی ارتفاع کار را به تمامی نقاط مرتفع و فضاهای بسته ممکن می سازد .

۴ ــ دسترسی با طناب برای کار در ارتفاع فضایی را اشغال نمی کند .  برای کار خود از داربست استفاده نمی کند .

۵ ــ برای راپل در کار در ارتفاع نیاز به ماشین آلات بسیار سنگسن نیست .

۶ ــ دسترسی با طناب هیچگونه آسیبی به سازه و ساختمان وارد نمی کند .

۷ ــ کار در ارتفاع برای دسترسی با طناب هزینه بسیار کمی را در نظر گرفته است  به صورتی که می توان گفت  این هزینه به صورت تقریبی چیزی حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر روش های کار در ارتفاع است .

۸ ــ در مکان هایی که استفاده از کلایمر وجود نداشته باشد می توان از دسترسی با طناب استفاده کرد .

۹ ــ جمع آوری وسایل کاری در پایان هر شیفت برای دسترسی با طناب امکان پذیر بوده . و نیاز به باقی گذاشتن وسایل کار بعد شیفت روزانه در محل نیست .

۱۰ ــ راپل برای کار در ارتفاع از آلودگی صوتی برخوردار نیست .

۱۱ ــ دسترسی با طناب  دارای سد معبر است و باعث جلوگیری از مزاحمت برای ساکنین شهر و ترافیک در شهر می شود .

۱۱ ــ دسترسی با طناب دارای راندمان کاری بسیار بالا است .

 

مزایای دسترسی با طناب

 

مرجع راپل

مرجع  راپل  دسترسی با طناب را می توان اتحادیه بین المللی در کشور انگلستان دانست . که دارای ۸۵۰۰ تکنسین آموزش دیده و ۳۷۰ شرکت عضو شده در این کار است که از قوانین بسیار دقیق و سختی برای کار در ارتفاع و راپل بهره می گیرند .

این قوانی باعث می شود تا از حوادث احتمالی در دسترسی با طناب به صورت چشمگیری جلوگیری شود .

 

دسترسی با طناب در جه مکان های کاربرد دارد :

اولین بار دسترسی با طناب برای شرکت نفت ابداع شد . ولی به مرور زمان با سرعت بسیار بالایی راپل مورد محبوبیت قرار گرفت . و در سایر صنایع توانست جایگاه بسیار ویژه ای پیدا کند . به صورتی که امروژه در بیشتر پروژه های ساختمانی ، پروژه های شهری ، سازه های منحصر به فرد صنعتی ، پروژه های زیست محیطی از دسترسی با طناب استفاده می شود .

 

موارد استفاده از دسترسی با طناب برای بازرسی سازه

۱ ــ بازرسی نما ها

۲ ــ بازدید از سازه ها

۳ ــ تست غیر مخرب NDT

۴ ــ محیط های بسته

۵ ــ برج ها

۶ ــ دکل ها

۷ ــ تیر ها

۸ ــ تاسیسات رهگیری ماهواره ها و رادارها

 

موارد استفاده از دسترسی با طناب برای بازرسی سازه

 

موارد استفاده از راپل برای ساخت و ساز و تعمیر

۱ ــ استفاده از دسترسی طناب در بازسازی بتن در پل ها و ساختمان ها بسیار بلند

۲ ــ استفاده از دسترسی طناب در بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی و تاریخی یا مساجد

۳ ــ استفاده از دسترسی با طناب در توربین های بادی

۴ ــ استفاده از راپل برای انرژی های تجدید پذیر

۵ ــ استفاده از دسترسی طناب برای آب بندی

۶ ــ استفاده از دسترسی طناب برای نصب دزدگیرها

۷ ــ استفاده از دسترسی طناب برای سازه های حمایتی

۸ ــ استفاده از دسترسی طناب برای زنگار زدایی سطوح فلزی

۹ ــ استفاده از دسترسی طناب برای تعمیرات انواع دودکش های صنعتی و فلزی



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب وپکیجهایتصفیهفاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهولفاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

 

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساختفاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیمکارشناسیشرکتاوژنمشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

با افزایش سن، پوستتان کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما و در نتیجه ایجاد چین‌ و چروک روی آن می‌شود. در این مقاله، ۱۵ روش طبیعی برای رفع چین‌ و چروک صورت به شما معرفی می‌کنیم. رفع چین و چروک صورت به خطوط روی پوست، چین‌وچروک می‌گویند. با افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر آسیب‌ها می‌شود. عوامل محیطی، کم‌آبی و سموم، منجر به ایجاد چین و چروک می‌شوند. چین و چروک بخش جدایی‌ناپذیر و طبیعی فرایند پیری است؛ بنابراین هیچ دلیلی برای ترس از آن وجود ندارد. البته روش‌هایی طبیعی برای کاهش سرعت فرایند پیر شدن صورت وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت‌.

۱.از ضدآفتاب استفاده کنید.

اکثر ما می‌دانیم استفاده از کرم ضدآفتاب و ضد لک با SPF (فاکتور محافظت در برابر خورشید) بالای ۳۰، از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد استفاده از ضدآفتاب، علائم پیری را به تأخیر می‌اندازد. استفاده روزانه از کرم ضدآفتاب مناسب و مرطوب‌ کننده خوب، در بلندمدت روی سلامت پوست شما تأثیر می‌گذارد. استفاده مداوم از ضد آفتاب

۲.برای رفع چین‌ و چروک صورت مصرف قند را کاهش دهید.

مصرف قند روی سلامت شما اثر دارد. قند در بدن شما باعث شروع فرآیند گلیکاسیون (glycation) می‌شود که محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (Advanced glycation end-products)، که به‌طور اختصاری AGE شناخته می‌شوند، برای پوست مضر هستند. AGEها به مرور زمان سبب تجزیه کلاژن موجود در بدن می‌شود و این امر به پیر شدن پوست شما منجر می‌شود. بعضی روش‌های طبخ مانند گریل کردن و سرخ کردن نیز با افزایش AGEها ارتباط دارند. به جای این روش‌ها می‌توانید از پختن و آب‌پز کردن استفاده کنید. کاهش مصرف قند و غذاهای سرشار از چربی، به حفظ جوانی صورت شما کمک می‌کند. برای رفع چین‌ و چروک صورت مصرف قند را کاهش دهید.

 

۳.از مصرف دخانیات پرهیز کنید.

مصرف دخانیات افزون بر اینکه برای سلامت شما مضر است، باعث پیری زودرس صورت‌تان می‌شود. تفاوت قابل توجهی بین روند پیری پوست افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند با افرادی وجود دارد که دخانیات مصرف نمی‌کنند. این امر نشان می‌دهد مصرف دخانیات روی پوست صورت شما تأثیر منفی می‌گذارد. پرهیز از مصرف دخانیات

برای مشاهده روش های جوانسازی پوست " کلیک کنید "



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

مشاور روانشناسی کیست و چه کاری انجام می دهد ؟

 

مشاور و مشاوره

در دانشنامه آزاد جهانی مشاوره به شرح زیر تعریف شده است:  مشاوره، مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن (مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. مشاور، در مشاوره‌های خانواده، شغلی، تحصیلی و توان‌بخشی نیز از مهارت‌های روان‌شناختی کمک می‌گیرد. مشاوره اطلاعاتی و مشاوره ژنتیک نیز از انواع مشاوره‌اند که ارتباط مستقیم و مشخصی با روان‌شناسی ندارند.

ویژگی های مشاور

مشاور زمان زیادی را صرف صحبت کردن با دیگران و کمک به آنها در بیان احساساتشان می کند. مشاور باید در این حوزه آموزش های لازم را ببیند. یک مشاور باید در دیگران اعتماد و احساس راحتی ایجاد کند. او باید صبور و حساس بوده و درباره دیگران پیش داوری نکند و با همه افراد با هر سابقه ای بتواند کار کند.

مشاور نصیحت نمی کند !

افراد به دلایل مختلفی از جمله از دست دادن عزیزان، مشکلات ارتباطی، مسایل مربوط به ازدواج و یا بهبود روش زندگی به سراغ مشاور می روند. شغل مشاور این نیست که به دیگران نصیحت کند که چه کار بکنند. نقش مشاور تشویق دیگران برای دیدن انتخاب های موجود و یافتن راه های مخصوص خودشان برای ایجاد تغییرات مثبت است. مشاور برای کمک به مراجعین خود معمولا سبک خاصی از مشاوره (که به عنوان رویکرد تئوریکی مشاوره شناخته شده است) را بکار می برید.

همچنین در تعریفی دیگر واژه مشاوره به شرح زیر توصیف می شود :

مشاوره (Consultation)، کلمه‌ای عربی و یک مصدر است. معنای واژگانی آن، مشورت کردن و اقدام به تشکیل شورا و مشورت با دیگران است. رایج‌ترین کاربرد واژهٔ مشاوره، به‌ویژه در میان مردم عادی، به معنی مشاوره روانشناسی و روان‌درمانی از طریق ارتباط رو در رو است. در این کاربرد، تعریف مشاوره، «اقدام حمایت‌گرانه بر پایهٔ علوم روان‌شناسی» است و مشاوری که این اقدام حمایتگرانه را انجام می‌دهد، روان‌شناس است، به همین دلیل به مشاور، به ویژه در انگلیسی، روان‌شناسPsychologist)‏) هم می‌گویند”
مشاور ممکن است به همه نوع مشکلات مراجعان رسیدگی کند و یا شاید صرفا در زمینه های خاصی مانند اعتیاد، اختلالات غذایی و…مشاوره دهد.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام کافه

Download New Music Yousef Zamani – Cafe

ترانه سرا و آهنگساز: یوسف زمانی, تنظیم کننده: مصطفی مومنی

یوسف زمانی کافه دانلود آهنگ کافه یوسف زمانی

 

متن آهنگ کافه یوسف زمانی

────♩♩/♫/♩♩────
به فدای چشات که انقد جذابه ، بیا بریم یه کافه … »
هر کی جز من گفت دوست داره بدون لافه … »
رد نکن دعوت مارو ، آخه ببین هوارو
میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو … »
♩——♩
همه جوره پایتم من ، بیا دل ما رو نشکن … »
قول میدم خوش بگذره به تو به تو بیشتر از من
دلتو یه جوری میبرم ، شده نازتو هی میخرم … »
اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم … »

دانلود آهنگ جدید کافه با لینک مستقیم

من میدونم اگه دلت مال خودم شه … »
زندگی زندگی میشه تازه با تو عزیزم
تو بذار باشه رو من یکم حواست … »
نذار بشم هلاکت آخه من دلی میخوامت
♩——♩
همه جوره پایتم من ، بیا دل ما رو نشکن
قول میدم خوش بگذره به تو به تو بیشتر از من … »
دلتو یه جوری میبرم ، شده نازتو هی میخرم
اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم … »
────♩♩/♫/♩♩────



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

استانبول جذابترین مقصد گردشگری ایرانیان

این روزها جذابترین مقصد گردشگری ایرانیان ، استانبول می باشد و همیشه بهترین انتخاب برای سفری راحت و دلچسب و همه چیز تمام است زیرا کشور جمهوری ترکیه هم کشوری نزدیک به ایران است و هم خوشبختانه سفر به آن نیازی به اخذ ویزا ندارد و شما گردشگران برای سفرتان فقط کافی ‌است حداقل اعتبار گذر‌نامه شما شش ماه باشد که با خیال راحت برای سفر با تور استانبول برنامه ریزی کنید و از آنجاییکه شهر استانبول شهری با آب و هوای فوق العاده است می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب مقصد ایده آل باشد و همچنین موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای را داراست برای مثال این شهر در شمال غربی کشور ترکیه و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره است و بر اساس دسته بندی های مختلف 3 ناحیه کلی برای استانبول در نظر گرفته شده است که برای شما نام می بریم :
بخش مهم شبه جزیره قدیمی و تاریخی استانبول که از غرب به دیواره‌ های قسطنطنیه از جنوب به دریای مرمره و از شرق به تنگه بسفر متصل می شود و این بخش ” مناطق امین اونو و فاتح ” را شامل می گردد .


بخش شمال شاخ طلایی که شامل مناطق تاریخی بِی اُوغلو (Beyoglu) و بِشیکتاش (BeAsiktaş) میشود و همچنین روستاهای تاریخی همچون اُورتاکوی (Ortaköy) و بِبِک (Bebek) را شامل می گردد .
در آخر بخش سوم نیز شامل مناطق اوسکودَر (Uskudar) و کادیکوی (Kadıkoy) می باشد که در سمت آسیایی قرار گرفته است و امروزه مناطق تجاری و مسکونی مدرنی در آن‌ها ایجاد گردیده است و حدود یک سوم از جمعیت استانبول را در خود جای داده‌ است و در نهایت این موقعیت عالی سبب شده که مسافران زیادی سالانه در تمامی فصول به دنبال رزرو یا خرید تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول که هم مناسب و هم مقرون به صرفه باشد و لازمه آن انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر است ، ضمنا شاید به نظر برسد که انتخاب مسیر مورد نظرتان و یک تور ارزان و مناسب در کنار انتخاب آژانس مسافرتی با تجربه و کاردرست از مواردی است که در سفر بسیار حائز اهمیت می باشد ، قطعا درست است !

 

چرا که هر چه آژانس مورد نظر شما از سابقه درخشانی در زمینه مجری و برگزاری تورها و مقصدی مثل تور استانبول برخوردار باشد به طبع می توان در سفر لحظات شیرین تر و به یاد ماندنی تری را تجربه کنید و از همه مهمتر استرس هیچی را نخواهید داشت ، در اینجا قصد داریم آژانی را به شما معرفی کنیم که به طور قطع آژانسی است که می تواند این لحظات شیرین و پر از لذت را برای شما علاقه مندان به شهر استانبول فراهم نماید و آن آژانس مسافرتی سلام پرواز می باشد ، چرا که این آژانس خود مجری و برگزار کننده مستقیم تور استانبول و همچنین چارتر کننده پروازهای استانبول نیز می باشد که با تلاش فراوان سالهاست توانسته به سابقه درخشان خود در ارائه تورهای متنوع با قیمت های استثنایی و عالی به یکی از برترین ارائه دهنده های مقصد های مختلف به ویژه شهر تاریخی قسطنطنیه یا استامبول سابق تبدیل شود . برای مشاهده لیست قیمت تور استانبول سلام پرواز کلیک کنید.

قیمت تور استانبول
شما برای سفر به این شهر می توانید از هزینه هایتان بکاهید شاید برایتان سوال باشد که چگونه ؟ اولین موضوعی که وجود دارد انتخاب ایرلاین های خارجی و داخلی برای سفر است چراکه تفاوت قیمت پرواز خارجی نسبت به داخلی تقریبا دوبرابر است و می توانید با پرواز ماهان ، ایران ایر سفر کنید به جای پرواز اطلس گلوبال یا ترکیش و با تور ارزان استانوبل راهی این شهر تاریخی و اوراسیایی شوید و مهم است بدانید که پروازهای بین المللی استانبول معمولا به دو فرودگاه آتاتورک و صبیحه گوکچن یا (سابیها) می نشینند و البته 99 درصد پروازهای ایران به فرودگاه آتاتورک می روند و در ضمن در بین این دو فرودگاه ، فرودگاه آتاتورک به مرکز شهر استانبول نزدیک تر می باشد ، اگر می خواهید طیف وسیعی از پکیج های تور استانبول را با قیمت های مناسب مشاهده نمایید حتما سری به سایت salamparvaz.com بزنید .

 

اقامتی متفاوت را با تور استانبول تجربه کنید
استانبول بواسطه گردشگران زیادی که در تمام طول سال دارد ، دارای هتل های زیاد و بسیار متنوعی هم می باشد که در مناطق مختلف و محله های معروفش پخش شده اند و از هتل های نزدیک فرودگاه آتاتورک گرفته تا هتل های مرکز شهر و قسمت تاریخی شهر اعم از سلطان احمد ، آکسارای توپکاپی ، فاتح و عثمان بی تا و … شما می توانید انتخاب های متنوعی را داشته باشید .
 
اگر مسافر تور استانبول هستید بدانید که دو مکان اقامتی ایده آل و عالی در استانبول برای کسانی که برای اولین بار به این شهر سفر می کنند وجود دارد ، ” منطقه سلطان احمد ” و ” منطقه بی اغلو ” که بیشترین مراکز خرید استانبول ، مناطق تفریحی و تاریخی و … در این دو منطقه هستند و در ضمن اگر می خواهید از مکان های تاریخی استانبول دیدن کنید منطقه سلطان احمد بهترین مکان برای اقامت شما محسوب می شود و اگر می خواهید در مناطق مدرن تر و جدیدتر استانبول باشید

 

و در حالیکه دوست دارید به منطقه سلطان احمد هم دسترسی داشته باشید ، اطراف بی اغلو استانبول می تواند انتخاب مناسب تری برای اقامت شما باشد و ضمنا در میدان تکسیم مرکز خرید های معروف و همچنین تعداد زیادی کافه های سنتی و جذاب هم وجود دارد و مهم است بدانید که در استانبول همچنین می توانید با هزینه اقامت هر شب 35 یورو به همراه صبحانه ، در خانه های بسیار عالی که فراوان هم پیدا می شوند اقامت داشته باشید و در نهایت بسته به اینکه هدفتان از سفر به استانبول چه باشد این امکان را دارید که طبق سلیقه تان مناسب ترین هتل را در استانبول برای اقامت انتخاب نمایید .
 
بعد از موضوع محل اقامت می رسیم به مراکز خرید که موضوع اصلی هر مسافری بشمار می رود و قطعا می دانید که استانبول به عنوان پایتخت مد و فرهنگ کشور ترکیه شهری بسیار جذاب و ایده آل برای هر مسافری در جهان می باشد و خوشبختانه در این شهر طیف متنوعی از مکان های ویژه خرید به وفور دیده می شود که می تواند شما را کاملا راضی نگه دارد و اینکه استانبول شهری می باشد که در آن همه چیز برای همه کس با هر بودجه و سبکی که مورد علاقه اش بوده ، وجود دارد مثلا از لباس های برندهای معروف دنیا و ترکی گرفته تا ظروف مسی و فرش و همچنین چرم و پارچه که قطعا می دانید که چرم و پارچه ترکیه در کل دنیا معروف و حرف اول را می زند و جالب است بدانید که بطور کلی بازارها و مراکز خرید استانبول به شرح زیر تقسیم بندی شده اند ؛ مراکز خرید استانبول : مراکز خرید استانبول شامل بازار‌ها و مراکز خرید مدرن و جذابی هستند

 

که تمام علاقه مندان به مد و لباس را از سراسر دنیا جذب خود می کنند و دوم معروفترین و بهترین مراکز خرید استانبول : مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید کانیون ، مرکز خرید فروم ، مرکز خرید اولیویوم ، مرکز خرید زورلو ، مرکز خرید ایستینیه پارک ، مرکز خرید نیشان تاشی ، مرکز خرید آک مرکز ، مراکز خرید خیابان استقلال (LC Waikiki و …) و … را شامل می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مراکز می توانید به سایت سلام پرواز قسمت مقالات گردشگری استانبول مراجعه و کامل مطالعه نمایید .
 
قطعا رفت و آمد و گشت و گذار موضوع اصلی شما گردشگران عزیز در این سرزمین تاریخی مدرن و جذاب است ، لازم است به شما بگوییم که سیستم حمل و نقل عمومی استانبول بسیار متنوع و عالی است که سیستم حمل و نقل عمومی ایشن شهر شامل : خطوط مترو ، تراموا (واگن برقی) ، راه آهن کابلی ، تله کابین و قایق ها و اتوبوس های مسافربری می باشد که توجه داشته باشید که برخلاف سیستم های راه آهن شهری که کرایه را از همان ابتدا بدون توجه به اینکه به چند تغییر مسیر نیاز دارید باید پرداخت کنید ، در استانبول هزینه هر سواری و تغییر مسیر با مترو 4 لیر می باشد پس حواستان به این موضوع باشد .
 
قطعا قبل از سفر هر کدامتان با توجه به شرایط آب و هوایی مقصد زمان سفر را انتخاب می کنید که بتوانید در آن بازه زمانی در نهایت لذت خوشگذرانی کنید و دغدغه سردی یا گرمای بیش اندازه را نداشته باشید با توجه به شرایط آب و هوا در استانبول ، فصل بهار تا اوایل پاییز بهترین زمان سفر به این شهر دیدنی می باشد و اگر شرایط کاری و برنامه شخصی زندگیتان به شما این اجازه را نمی دهد ، فصل بهار یعنی مابین ماه های آوریل تا جون و بعد از آن در ماههای پاییز یعنی : ماه های سپتامبر تا نوامبر زمان لذت بخش تر و عالی تری از نظر جمعیت گردشگران و مهمتر قیمت بالای تورها میباشد

 

چرا که در فصل تابستان مناطق گردشگری مهم این شهر شلوغ تر و گاها در تعطیلات قیمت ها به اوج می رسند و در زمستان هم به خاطر شرایط آب و هوای سردی که دارد و همچنین در اثر برف و باران و افت دمای زیاد امکان دارد زمان چندان مناسبی برای سفر به استانبول نباشد ولی دقت داشته باشید که در این فصل همیشه آفرهای بسیار خوبی برای تور استانبول از سمت آژانس های هواپیمایی ارائه می شود که آژانس سلام پرواز هم در منو تورهای لحظه آخری خود طیف وسیعی از این تورها را برای شما علاقه مندان به سفر ارزان و مقرون به صرفه ارائه می نماید .
 
در آخر با توجه به نزدیک شدن عید نوروز 98 و تورهای نوروزی شما عزیزان میتوانید با مراجعه به تور استانبول نوروز 98 تور خود را هم زودتر خریداری نمایید و هم با قیمت بسیار پایین تری رزرو کنید.


http://www.xscript.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.html





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

آچار ها نوعی از ابزار دستی هستند که برای باز و بسته کردن اتصالات دارای پیچ و مهره استفاده می شوند و بنا به تنوع اتصالات دارای پیچ و مهره،آچارها نیز دارای انواع متفاوتی هستند. آسمونی در این بخش به معرفی آچار و انواع آن و کاربردهای انواع آچار می پردازد.

آچار چیست؟

آچار برای بستن یک اتصال که شامل پیچ و مهره است به کار می‌روند. در برخی از نقاط دنیا آچارها به مهره گشا نیز معروف هستند. آنها از آلیاژهای کروم – وانادیوم ساخته می‌شوند. آبکاری با کروم به جلوگیری از زنگ زدگی آچار کمک می‌کند. حق ثبت اختراع اولین آچار به سولیمون مریک تعلق دارد که آن را در سال 1853 ابداع کرد. انواع زیادی از آچارها وجود دارند که انسان عادی در زندگی روزمره‌ی خود برای اهداف مختلف به آنها نیاز پیدا می‌کند.

آیا می‌دانستید؟

تلاش برای صاف کردن آچار خم شده آن را ضعیف‌تر خواهد کرد.

آچارها بخش مهمی از جعبه ابزار را تشکیل می‌دهند. به غیر از آنهایی که معمولاً در خانه‌هایمان یافت می‌شوند انواع مختلفی از آچارها وجود دارند که کاربرد ویژه‌ی خود را دارند. برخی از آچارها مثل آچار لوله‌ی آتش نشانی برای مصرف خاصی به کار می‌روند. در حالی که آچارهای دیگر مثل آچار یک سر تخت و یک سر رینگی یا آچار فرانسه می‌توانند برای مصارف مختلف به کار روند.

 

آچار دو سر تخت یکی از انواع آچارهای کاربردی (Open – ended) :

هر دو انتهای این نوع آچار تخت است. دهانه‌های آن یو شکل هستند. این دهانه‌ها هم اندازه نیستند. این آچار وقتی مفید است که با پیچ و مهره سر و کار دارید و کار کردن با آن پیچ و مهره‌ها راحت نیست. این آچارها پیچاندن پیچ و مهره را راحت‌تر می‌کنند.

 

آچار دو سر رینگی یکی از انواع آچارهای کاربردی (Box – ended) :

آچار رینگی، حلقه‌ی بسته در هر دو انتهای خود دارد. این حلقه معمولاً برای سفت کردن شکل شش ضلعی و در برخی موارد برای سفت کردن شکل مربعی طراحی شده است. حلقه‌ها در هر دو انتها اندازه‌های متفاوتی دارند. این آچارها در مواردی به کار می‌روند که آچارهای دو سر تخت خوب عمل نمی‌کنند. آچارهای دو سر رینگی از گرد شدگی لبه‌هایی که ممکن است به هنگام استفاده از آچارهای دو سر تخت رخ دهد، جلوگیری می‌کنند.

 

آچار یک سر تخت و یک سر رینگ یکی از انواع آچارهای کاربردی (Combination) :

آچار یک سر تخت و یک سر رینگ همان طور که معلوم است یک آچار ترکیبی از آچار دو سر تخت و آچار دو سر رینگ است. این آچار یک حلقه‌ی بسته در یک انتهای خود دارد و انتهای دیگر آن تخت است. این آچارها می‌توانند برای باز کردن پیچ و مهره‌ها با سر رینگی و سپس جدا کردن سریع آنها با استفاده از سر تخت مورد استفاده قرار گیرند؛ آچارهای یک سر تخت و یک سر رینگ عموماً برای استفاده در این نوع ترکیب به کار می‌روند لذا هر دو انتهای آنها هم اندازه هستند.

منبع : آسمونی



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

آکواریوم اصفهان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معرفی

برای ورود به دنیای آبزیان، به آکواریوم اصفهان که یکی از متفاوت ترین جاذبه های اصفهان است. تعدادی از تصاویر آکواریوم اصفهان را به شما نشان می دهیم، نگاهی به امکانات این مجموعه داریم و برخی آبزیانش را هم به شما معرفی می کنیم. در نهایت ساعات بازدید و قیمت بلیط آکواریوم اصفهان و راه دسترسی به آن را هم به شما می گوییم.

شاید تا همین چند وقت پیش آوردن دنیای زیر آب به روی زمین خیالی بیش نبود؛ اما حالا آکواریوم اصفهان در پارک ناژوان ورود به دنیایی متفاوت و هیجان نگیز را برای تان فراهم کرده است. در این دنیا می توانید شاهد آبزیان باشید و حرکات آنها را رصد کنید. در این دنیای 4000 متر مربعی وارد تونلی می شوید که در عمق 7 متری زمین قرار دارد و با آکواریوم های غول پیکر احاطه شده است.

به گزارش سایت توریستی کارناوال آبزیان رنگارنگ به این سو و آن سو می روند و شما می توانید بدون نگرانی آنها را به نظاره بنشینید. از ماهی های کوچک رنگی گرفته تا کوسه های خطرناک و نادر؛ همه و همه پیش چشم شما قرار می گیرند و تجربه ای حیرت انگیز را به شما تقدیم می کنند. البته همه چیز به دیدن ماهی ها ختم نمی شود، فعالیت های هیجان انگیزتری نیز وجود دارند که ساعاتی فراموش نشدنی را برای تان به ارمغان می آورند.

آبزیان آکواریوم اصفهان

ماهی ها آبزیانی که در آکواریوم اصفهان وجود دارند در لیست زیر آورده شده اند:

  • ماهی سنگی
  • ماهی مولا مولا
  • کوسه سفید
  • کوسه بلک تیپ
  • جوجه تیغی ماهی خالدار
  • کوسه سر چکشی
  • کوسه نهنگ
  • گاوکوسه
  • دلقک ماهی
  • ماهی های آب لب شور
  • هشت پا
  • ماهی ماندارین
  • ماهی پیرانا
  • جراح ماهی ناسو
  • ماهی خاویار
  • ماهی کمانگیر
  • كوسه ماهی باله سیاه
  • گاو ماهی (جعبه ماهی(
  • كپور گلگون
  • كوسه آب شیرین
  • خروس ماهی
  • عقرب ماهی
  • اسب دریایی
  • خرچنگ آبی

آشنایی با ساختار و سازنده آکواریوم اصفهان

 

این پروژه شاخص به صورت مشارکتی با یک شرکت ترکیه ای به نام شرکت اوشن آکواریوم انجام شده که جزو 10 شرکت برتر دنیاست و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد. آکواریوم اصفهان در نوع خود منحصر به فرد و همسو با استانداردهای جهانی است. برای ساخت این آکواریوم بالغ بر 35 هزار متر مکعب خاکبرداری و پی کنی شده و بتن ریزی آن بیش از 7199 متر مکعب و میزان آرماتوربندی آن 635459 کیلوگرم بوده است.

شرکت اوشن آکواریوم از با سابقه ترین و بزرگترین شرکت های جهان است که در زمینه طراحی، معماری، محاسبات فنی، ساخت و بهره برداری محل های نگهداری و نمایش حیوانات زنده شامل آکواریوم، باغ وحش، باغ خزندگان، پروژه های تلفیقی و … فعالیت می کند. این شرکت با تجربه ترین مهندسان، مشاوران و معماران متخصص را دارد و از ابتدا تا افتتاح و بهره برداری پروژه را در اختیار می گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس
فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی در نشست سالانه خود که آبان 1397 در ابوظبی برگزار می شود، کارگزاران برتر منطقه را معرفی خواهد کرد.

به گزارش امور بین الملل بورس تهران و بر اساس آخرین نشست عمومی فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی که اسفندماه 1396 به میزبانی بورس مسقط در کشور عمان برگزار شد، مقرر گردید اولین دوره لیگ قهرمانی کارگزاران بورس های عضو، در سال 2018 بر پا شود.

بر این اساس، طبق درخواست دبیرخانه فدراسیون از اعضای فیاس دعوت به عمل آمد با توجه به معیارهای بومی برای رده بندی کارگزاران نسبت به معرفی کاندیداهای خود اقدام کنند. در مرحله بعد امتیاز هر یک از کاندیداها براساس فاکتورهایی از جمله سهم بازار، تنوع ابزارهای معاملاتی، روزهای فعالیت و برخی شاخص های دیگر اندازه گیری شد. 

امور بین الملل بورس تهران، پس از رایزنی با مدیریت امور اعضا، فهرست برترین کارگزاری ها و بهترین کارگزاری برای معاملات آنلاین را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد و پس از محاسبه امتیازات هر یک در نماگرهای مورد اشاره به ترتیب کارگزاری آگاه، کارگزاری پارسیان و کارگزاری بانک ملت به دبیرخانه فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی معرفی شدند.

در حال حاضر کمیته ای در فدراسیون مورد اشاره به بررسی سوابق و امتیازات جمع آوری شده از کاندیداها می پردازد تا نتایج نهایی و برگزیدگان در نشست سالانه که آبان ماه 1397 به میزبانی بورس ابوظبی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

کارگزاری های معرفی شده از طرف دبیرخانه فدراسیون برای حضور در این رویداد دعوت خواهند شد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

انواع موم و لوازم ذوب کردن و محل خرید این محصولات


شمع اصلاح زغالی اطلس 500 گرم

وکس زغالی

·         خاصیت لایه برداری پوست

·         توان چسبانندگی بالا

·         از بین برنده جوش های زیر پوستی و سر سیاه و سر سفید

·         مواد تشکیل دهنده :صمغ رزین - اتیلن گلیکول - کربن اکتیو - امولسیونهای معدنی - اسانس

طریقه مصرف :شمع اصلاح را در دستگاه موم داغ کن آب کرده و مقدار کمی را با کار،توجه داشته باشید که بسار داغ نباشد که باعث سوختن پوست گردد. بعد از خشک شدن بر خلاف جهت رویش مو ها به سرعت شمع اصلاح را کنده تا موها کاملا کنده شوند.

ویژگی های دستگاه موم داغ کن پرو وکس اصلی :

خرید دستگاه وکس

·         دستگاه هیتر اپیلاسیون با شمع 100 وات حرفه ای

·         گرم کردن موم در مدت زمان کوتاه

·         دارای قابلمه و درب متحرک و قابل شستشو

·         قابلیت تنظیم درجه حرارت دستگاه

·         قابل استفاده به صورت مصرف خانگی.

بند انداز برقی فیلیپس HP-2688 philips

ویژگی های این بند انداز برقی فیلیپس :

·         موهای زائد صورت و بدن

·         اصلاح کوتاه ترین و ریز ترین موها

·         سبک و قابل حمل

·         قیمت مناسب و ارزش خرید بالا

ویژگی ها  موم دائم آلوورا اطلس 800 گرم

خرید موم بهترین قیمت از شیک فام

·         ترمیم سلول های آسیب دیده

·         حس لطافت و نرمی پوست

·         عصاره آلوورا تحریک پوست را به حداقل میرساند



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

 

+* معرفی سایت سام اکسچنجر امن ترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال *+

در این پست قصد داریم شما را با سایت خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال (Digital currency) سام اکسچنجر آشنا کنیم. در ابتدا بهتر است کمی با مقوله ارز دیجیتال آشنا شوید. ارز دیجیتال جز ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌ شوند. همانطور که از نامش پیداس مبنای ارز دیجیتال 0 و 1 است. ارز دیجیتال ویژگی‌ هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد با این تفاوت که تراکنش‌ های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌ صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است.

حتما تا به حال نام بیت کوین و اتریوم به گوشتان خورده این ها نیز جز ارز های دیجیتال می باشند. بیت کوین اولین پول دیجیتال، یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌ است. بیت کوین اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافت.

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت که چگونه به خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال بپردازید

 

معرفی سایت سام اکسچنچر بهترین سایت خرید و فروش ارز الکترونیکی

سایت سام اکسچنجر با بیش از 7 سال سابقه درخشان در زمینه تبدیل پول های الکترونیکی فضایی کاملا ایمن را برای شما دارندگان اکانت دیجیتال همچون پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی فراهم نموده تا به راحتی به خرید و فروش با کمترین قیمت بپردازید. به عبارت دیگر سام اکسچنجر نوعی صرافی آنلاین است که خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمد های ارزی فعال است.

جالب است که بدانید با این که بسیاری از سایت های ارائه دهنده ارز دیجیتال ایران را تحریم نمودند ، پرفکت مانی برپایه تمامی تعهد های خود باقی مانده و دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به راحتی با استفاده از ووچرهای الکترونیکی پرفکت مانی حساب پرفکت مانی خود را در سایت اکسچنجر شارژ کنند.

خدمات سایت معبر سام اکسچنجر

همنطور که گفته شد سایت سام اکسچنجر مکانی مطوئن برای خرید ارز دیجیتال پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانیمی باشد. که در همین راستا خدمات زیر را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

  • ارائه انواع خدمات بدون کارمزدخرید و فروش آنی و اتوماتیک
  • تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان
  • امنیت خرید و فروش انواع ارز آنلاین
  • پشتیبانی دقیق و متعهد و ۲۴ ساعته
  • مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران

((( دقت کتید که سایت سام اسچنحجر بدون تایید هویت افراد هیچگونه خدماتی به آنها نمی دهد )))

قوانین و مقررات سایت اکسچنجر

سایت سام اکسچنجر به دلیل حفظ امنیت اطلاعات کاربرانش دارای قوانین و مقررات مشخصی است. از آنجایی که این مقررات نوعی قرارداد بین سایت اینترنتی سام اکسچنجر و کاربران است کابران باید قبل از عضویت و ثبت نام آن را بطور کامل مطالعه نماید.

قوانین سام اکسچنجر به شرح زیر می باشد :

  • سایت سام اسچنجر ارائه دهنده خدمات و کابران آن گیرنده خدمات می باشند.
  • کاربران این سایت معتبر بطور رسمی و قاونی باید بپذیرد که مالک وجه موجود در اکانتی است که از آن برای خزید و فروش استفاده می کند.
  • تمامی کاربران سایت سام اکسچنجر می پزیرند که تمامی تراکنش های ارز الکترونیکی انجام شده در این سایت کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
  • در قوانین سایت سام اکسچنجر کاربر باید قبول کند که مالک قانونی وجه و حساب هایی است که وی در هر سفارش برای پرداخت و چه برای دریافت از آنها استفاده کرده است.
  • با توجه به امنیت این سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ،اطلاعاتی که کاربر در خلال سفارش یا ثبت نام در سایت وارد کرده است کاملا محفوظ خواهد ماند و بجز با نامه ی قضایی و یا درخواست کتبی پلیس محترم فتای جمهوری اسلامی ایران به هیچ شخص ثالثی ارائه نخواهد شد.
  • سام اکسچنجر این حق را دارد که برای احراز هویت کاربر هر گونه اطلاعات لازم را قبل از تکمیل سفارش از کاربر بخواهد.
  • در احراز هویت و اسکن مدارک خود دقت نمایید که هیچ نکته مبهمی در آن وجود نداشته باشد و تمامی مشخصات واضح باشد در غیر این صورت سام اکسچنجر تایید هویت شما را تا زمان ارسال مجدد مدارک به تعویق می اندازد.
  •  کاربران در زمان وارد کردن اطلاعات خود باید دقت نمایید زیرا تمامی مسئولیت ناشی از اطلاعات غلط بر عهده کاربر می باشد.
  • دقت داشته باشید که تمامی تراکنش هایی که توسط سام اکسچنجر دات کام در خلال انجام سفارشات انجام می شود غیر قابل بازگشت هستند.

پرفکت مانی

پرفکت مانی روشی مناسب برای حواله ها با مبالغ بالا بسیار مناسب است و با اطمینان کامل می توان گفت که تا کنون مشکلی با ملیت و کاربران ایرانی نیز نداشته و همانطور که اشاره کردیم با توجه به وجود تحریم ها امکان شارژ و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی در سایت اکسچنجر وجود دارد.

جهت خرید ارز دیجیتال پرفکت مانی در سایت اکسچنجر کافیست تا فرم درخواست خرید PerfectMoney را به صورت آنلاین کامل نمایید و سپس میزان شارژی که می خواهید را مشخص نمایید پس از تایید شارژ خریداری شد به سرعت به اکانت شما اضافه خواهد شد.

ووچر پرفکت مانی 

ووچر پرفکت مانی (e-Voucher)به نوعی کارت شارژ پرفکت مانی و یا چک بانکی الکترونیکی است که جهت برداشت اعتبار و همچنین افزایش اعتبار از حساب پرفکت مانی استفاده می شود. این کارت شارژ از یک شماره اختصاصی دیجیتالی 16 رقمی و کد فعال سازی 10 رقمی ، مقدار اعتبار و تاریخ ایجاد کارت تشکیل شده است. جهت ساخت ووچر پرفکت مانی دارای یک کارمزد کمی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

نرم افزار مالی

در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی ، نرم افزار ها پایه و اساس علوم مختلف اعم از پزشکی تا مدیریت و حسابداری را شکل داده است. نرم افزار مالی نه تنها باعث سرعت بخشی در انجام کارها و مبادلات، کنترل و کاهش هزینه ها شده اند بلکه با پردازش اطلاعات و تجزیه و تحلیل های آماری باعث نگرشی نوین در بخش مدیریت مالی و حسابداری نیز گشته است.

 یک سیستم مکانیزه حسابداری ، ضمن ایجاد پیوند بین حسابداری و نرم افزار، سال ها است که بسیاری از مشکلات موجود در بخش مدیریت مالی را بر طرف نموده و به عنوان جز جدایی ناپذیر سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ درامده است.

لزوم استفاده از نرم افزار های مالی در کسب و کار های امروزی

نرم‌افزارهای مالی امروزه باید با رویکردی جامع نســبت به نیازهای حال و آینده مدیران مالی تولید می شود، این نرم‌افزارها فرصت مناســبی را جهت پاسخ به نیازهای بخش مالی شــرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌سازد. امروزه هیچ ارگان و سازمانی را بدون یک سیستم کارآمد  نمی‌توان به‌درستی اداره نمود.

 در سال های اخیر با توجه به دقت بالا و کوچک و ارزان بودن رایانه ‌ها، کامپیوتر به ابزاری مهم در امور مالی تبدیل شده است. استفاده از نرم‌افزار مالی مناسب از جمله خزانه داری، مدیریت انبار و اموال، برنامه و بودجه ، حسابداری، نرم‌افزار بازرگانی و نرم‌افزار حقوق و دستمزد وگزارش‌گیری می‌تواند به سهولت و بدون صرف وقت زیاد مدیر را نسبت به تمام مسائل مالی شرکت آگاه کند.

انواع سیستم ها و نرم افزارهای حسابداری

نرم افزارهای مالی و حسابداری نرم افزارهائی هستند که اختصاصا برای انجام عملیات حسابداری طراحی شده اند. با استفاده از آنها می توانید تمامی عملیات حسابداری از جمله صدور سند حسابداری، تهیه دفاتر روزنامه، کل و معین، تنظیم تراز آزمایشی و تهیه صورت های مالی و گزارشات مختلف را انجام دهید.

نرم افزارهای حسابداری می تواند بسیار ساده و ارزان و یا بسیار پیچیده و گران باشد با توجه به حجم عملیات مالی و پیچیدگی فعالیت های مالی مؤسسات مختلف، نرم افزارهای حسابداری مورد نیاز آنها می تواند بسیار ساده و ارزان و یا بسیار پیچیده و گران باشد. هزینه کردن در مورد نرم‌افزارهای مالی مناسب، سرمایه‌گذاری برای آینده شرکت و یا سازمان مربوطه است.

چه زمانی به استفاده از نرم افزار ها نیاز داریم؟

در انواع کسب و کار ها با هر ابعادی برای اطمینان از اینکه تمام عوامل هزینه و درآمد به خوبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 همچنین زمانی که یک کسب و کار توسط بیش از یک نفر اداره می‌شود و فعالیت‌های شرکت افزایش می‌یابد.

 با توجه به رشد هرچه سریعتر تکنولوژی و ضرورت استفاده بهینه از تمامی امکانات و زمان موجود برای داشتن یک رقابت کامل در بازار کار به یک سیستم نرم‌افزار مالی نیاز است.

شما به فراخور نیاز و ابعاد کسب و کارتان می بایست برای مدیریت اقتصادی خود که امروزه بقای سازمان در گرو آن است، از نرم افزار ها استفاده کنید.

مزایای نرم افزار مالی  و منابع انسانی

  • شرکت ها با صرفه هزینه ی اندک و نصب نرم افزار های حسابداری به راحتی می توانند حساب های خود را انجام دهند. به عقیده ی حسابداران موفق و حرفه ای شرکت های دارای کسب و کار بالا با وجود مزیت های نرم افزارهای حسابداری به سراغ سیستم قدیمی کاغذی برای پیش برد کارهای خود نخواهند رفت.
  • نرم افزارهای حسابداری امکاناتی متعددی را در اختیار کسب و کار شما قرار می دهد.از جمله امکانات نرم افزارهای حسابداری امروزی می توان به خلاصه حساب بدهکاران و به صورت کلی گردش حساب مشتری ها و مشخص کردن بدهکار و بستانکار بون آنها اشاره کرد.
  • همچنین امکانات دیگر از جمله: سود و زیان ترازنامه به صورت گزارش ابلاغ,مشخص کردن ارزش سهام گذاری,تجزیه و تحلیل فروش,محاسبه ی ارزش افزوده و عوارض به صورت خودکار,گزارش تجزیه و تحلیل حقوق و دستمزد و امکانات گسترده دیگر.
  • از اهداف اصلی در طراحی نرم افزارهای حسابداری می توان به سهولت در کار با این نرم افزارها اشاره کرد
  • دیگر مزیت این نرم افزارها می توان به تعریف اسم اشخاص و کالاهای انبار و تعریف حساب ها اشاره کرد که برخلاف روش سنتی فقط یکبار تعریف میشود که همزمان می توان از این اطلاعات در دوره های مالی متفاوتی استفاده کرد.

چه کسب و کارهایی به نرم افزار در حوزه مدیریت مالی نیاز دارند

اما اگر هر یک از موارد زیر در نوع کسب و کار شما دخیل است، بنابراین سرمایه گذاری روی انواع نرم‌افزار مالی کار عاقلانه‌ای می‌باشد

  • دسترسی فراگیر
  • چندکاربره بودن
  • اتوماسیون مالی
  • قالب‌های از پیش آماده
  • شروع تازه کسب و کار شما
  • رشد و توسعه کسب و کار شما
  • پیچیده‌بودن سیستم کنونی شما
  • سازگاری با نرم‌افزارهای جانبی و جدید
  • نیاز شما به مشاهده دقیق مراحل کاری
  • نیاز دسترسی سریع شما به اطلاعات مالی
  • اطمینان از تطبیق فعالیت‌ها با قوانین و استانداردها

انواع  نرم افزار حسابداری

 

هر کدام از نرم افزار هایی که وارد بازر شدند دارای کارائی و مزایا و معایب مختلفی بودند. پدید آورندگان نرم افزار های حسابداری این نرم افزارها را به چند دسته تخصصی تقسیم میکنند

 

سیستم حسابداری مالی

سیستم حسابداری انبار یا انبارداری

سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور

سیستم بانک و صندوق و عملیات چک

سیستم حسابداری حقوق و دستمزد

و…

نرم افزار مالی گروه فنی مهندسی آی کن با تجربه موفق چند ساله در ارائه ی نرم افراهای مدیریت مالی و منابع انسانی به سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی، متناسب با نیاز کسب و کار شما بهترین نرم افزار را در اختیار شما قرار می دهد تا ضمن براورده کردن نیاز های مالی شما تضمینی برای پیشرفت و برای سازمان شما در هر ابعادی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

برنامه کنسرت های علیرضا طلیسچی در ماه های فروردین و اردیبهشت را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید. این برنامه کنسرت به همراه اطلاعات دقیق از هر اجرا برای آگاهی علاقمندان ذکر شده است. لیست برنامه های کنسرت این خواننده در صورت اعلام سایر برنامه ها بروزرسانی می شود.

 

کنسرت علیرضا طلیسچی در تهران

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: چهارشنبه ۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰
سالن برگزاری کنسرت: مرکز همایش های برج میلاد تهران
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

 

کنسرت علیرضا طلیسچی در منطقه آزاد چابهار

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: پنج شنبه ۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۲۲:۳۰
سالن برگزاری کنسرت: فضای باز مجموعه کلاسیک
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: جمعه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۲۳:۵۹
سالن برگزاری کنسرت:تالار مجلل پرشین ( جزیره کیش )
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

کنسرت علیرضا طلیسچی در قشم

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: دوشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۲۳:۵۹
سالن برگزاری کنسرت:نمایشگاه بین المللی (قشم)
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

 

کنسرت علیرضا طلیسچی در رامسر

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: پنجشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۲۱:۳۰
سالن برگزاری کنسرت: سالن تله کابین رامسر
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

 

کنسرت علیرضا طلیسچی در نقده

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۲۱:۰۰
سالن برگزاری کنسرت: تالار ونوس نقده
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

 

کنسرت علیرضا طلیسچی در سنندج

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰
سالن برگزاری کنسرت: سالن سینما بهمن
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

 

کنسرت علیرضا طلیسچی در جزیره کیش

تاریخ و ساعت برگزاری کنسرت: جمعه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ – ساعت ۲۳:۵۹
سالن برگزاری کنسرت: تالار مجلل پرشین
آدرس سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت: www.iranconcert.com

 

مشاهده ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس
هدف گذاری چیست و چگونه است؟
 
ستاره | سرویس روانشناسی - هدف گذاری یک راهکار عالی برای جهت دادن به خود، ایجاد انگیزه و افزایش تمرکز است. اهدافتان چه بزرگ باشند و چه کوچک، اولین قدم برای رسیدن به آن‌ها تعیین هدف‌هاست! با خواندن این مطلب چگونگی هدف گذاری و برنامه ریزی برای رسیدن به آن‌ها را یاد بگیرید.


هدف گذاری چیست؟

هدف گذاری پروسه‌ی تشخیص و شناسایی چیزهایی است که می‌خواهید انجام دهید یا بدست آورید و بعد از آن مشخص کردن اهداف کوتاه مدت و برنامه ریزی زمانی. برای مثال زمانی که تغییری در خرج و مخارجتان ایجاد می‌کنید، تا مقداری پول ذخیره کنید، یک هدف برای خود تعیین کرده‌اید و برای رسیدن به آن لازم است یک مقدار مشخص در هرماه تعیین کرده و آن مقدار را کنار بگذارید تابه هدف تعیین شده خود که پس انداز است برسید. 


کاربرد هدف گذاری چیست؟

اینکه چیزی که در زندگی می‌خواهید را به یک هدف تعیین کنید، بهترین روش‌ برای دستیابی به آن است. چرا که شما با هدف گذاری درواقع تصمیم می‌گیرید در مسیر رسیدن به خواسته‌تان وارد عمل شوید. اهداف به شما جهت می‌دهند، شما را متمرکز و با انگیزه نگه می‌دارند و احتمال دست یابی به رویا‌ها و خواسته‌هایتان را افزایش می‌دهند.
اهدافی که تعیین می‌کنید باید برای شما معنادار باشند؛ اهداف شما نباید کار‌هایی باشندکه فکر می‌کنید «باید» انجام دهید. بهترین اهداف آن‌هایی هستند که با رسیدن به آن‌ها واقعا احساس خوبی به شما دست می‌دهد و واقعا برایتان اهمیت دارند.
 

هدف گذاری چیست


انواع هدف

همه‌ی اهداف شبیه هم نیستند. برخی اهداف نتیجه گرا هستند و برخی بر روی عملکرد تاکید می‌کنند.

اهداف نتیجه‌گرا

بیشتر هدف‌ها در این دسته قرار می‌گیرند. این دسته بر روی دستیابی به چیزی در یک نقطه‌ی زمانی مشخص تمرکز دارد. مثل خواندن تعداد مشخصی از صفحات یک کتاب تا آخر ماه. اگر هدف خیلی بزرگ باشد، به اهداف خرد تقسیم می‌شود. مثلا خواندن تعداد کمتری از صفحات همان کتاب در یک هفته. اهداف نتیجه محور کمی سخت‌تر قابل دستیابی هستند، اما در عوض مسیر مشخص‌تری برای رسیدن به آن‌ها وجود دارد.
 

اهداف عمکردگرا

این گونه اهداف، بر روی انجام کار‌ها یا مدت زمانی که بر یک برنامه زمان می‌گذارید تمرکز می‌کند. یعنی انجام یک سری فعالیت به صورت هفتگی یا روزانه. مثل کتاب خواندن به مدت ۵ دقیقه در هر روز. این گونه اهداف به شما کمک می‌کنند تا در یک مسیر مشخص قرار بگیرید و درواقع قدرت اراده‌ی شما را تقویت می‌کنند. در این نوع هدف گذاری اهمیتی ندارد شما چند صفحه کتاب می‌خوانید، فقط باید مقید باشید هر روز ۵ دقیقه کتاب بخوانید.
 

چگونه هدف گذاری کنیم؟

برای هدف گذاری، ابتدا باید بدانید که چه می‌خواهید. عدم شناسایی خواسته‌ی قلبی در مسیر هدف گذاری یک مانع بزرگ است که باید از سر راه برداشته شود. در اینجا نکاتی را آورده‌ایم که به شما در پیدا کردن خواسته‌تان کمک می‌کند:
 
برای مشاهده ادامه مطلب " اینجا " کلیک کنید ..!


:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

«عصر جدید» با موضوع استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری مدتی است با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه سیما رفته و به هزار و یک دلیل نمی‌تواند با طیف وسیع و فراگیری ارتباط برقرار کند.

مجموعه برنامه «عصر جدید» هنوز نیامده در بند کلیدواژه‌هایی چون کپی کاری، غیرحرفه‌ای، عدم تشخیص درست استعدادها و ... گرفتار شده و برای اثبات خود و رهایی از انگ‌هایی که نثارش می‌کنند هیچکس و هیچ چیز نمی‌تواند به دادش برسد چون موانع پیش روی این برنامه و دیگر برنامه‌سازان تلویزیون انقدر کوچک اما در عین حال برطرف نشدنی است که از دست هیچ کس هیچ کاری بر نمی‌آید.

 قبل از اینکه محتوا و هدف برنامه بر کسی نمایان شود شنیدن نام مجری و سه تن از چهار داور کافی است تا بدتان نیاید لحظاتی از «عصر جدید» را تماشا کنید و طبعا با تماشای شیرین کاری شرکت کنندگان دقایقی پای تلویزیون بنشینید. مخاطب در این چند قسمت تقریبا دستش آمده که با چه سبک و سیاقی از برنامه‌سازی طرف است و همانطور که بارها اشاره شد نمونه‌های خارجی و موفقش را دیده است.

نمونه‌هایی که هر کدام (کشور) به تبعیت از اصل برنامه (و البته با پرداخت حق و حقوق قانونی آن) سعی کردند نعل به نعل از نسخه اولیه پیروی کنند و با توجه به فرهنگ خود بومی سازی را نیز مدنظر قرار دهند. اما آنچه در «عصر جدید» اتفاق می‌افتد دقیقا چیست؟ یک برنامه استعدادیابی هماهنگ با فرهنگ و ارزش‌های داخلی(ایرانیزه)؟ یا مناسب با چارچوب‌های دست و پاگیر عجیب و غریب سازمان صدا و سیما(سازمانیزه)؟

برای ضبط یکی از قسمت‌ها به پشت صحنه رفتم تا از نزدیک با چند و چون تولید آن آشنا شوم. برنامه‌ای که در قالب مسابقه تا کنون چنین ابعادی را در رسانه ملی به خود ندیده و یک تیم با انگیزه و انرژی آمده‌اند که بهترینِ خود باشند و تجربیات‌شان را با مردم قسمت کنند. مردمی که هزار قسمت هم پای تلویزیون به تماشا بنشینند لذت لحظه‌ای از نزدیک دیدن چهره‌ها برای‌شان چیز دیگری است و وقتی به عنوان تماشاگر وارد صحنه می‌شوند و شوق و ذوق‌شان از دیدن چهره‌های سینما و تلویزیون فروکش کرد؛ تازه سختی کار برنامه‌سازی را از نزدیک لمس می‌کنند. با گذشت دقایقی زمزمه‌هایی از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که حتی یک روز هم حاضر نیستند چنین شغلی داشته باشند و دنیا انقدر ارزش ندارد که همه‌اش پای خستگی و بی‌خوابی تلف شود.

از طرفی دشواری هماهنگی بیش از ۳۰۰ مهمان استودیو با خلق و خوهای مختلف گرفته تا پیشامدهای ناگهانی چون نقص فنی که ممکن است یک ضبط پنج ساعته را گاهی تا بیش از ۱۲ ساعت هم بکشاند که بگذریم در این بین هر از چندی صدای تذکر را هم اضافه کنید که برای پوشش و آرایش و نوع نشستن و شکل رفتار و حرکات مردم به گوش می‌رسد. تذکری که البته نه از جانب برنامه‌ساز که بوی سفارش‌های موکد سازمان صدا و سیما را می‌دهد.

نگرانی خانواده شرکت کننده‌ها در پشت صحنه و احساسات و هیجان شان تا حدودی جلوی دوربین می‌آید و اضافه شدن همین آیتم به برنامه توضیح واضحات را کم می‌کند. با گشت چند ساعته من در سالن بسکتبال باشگاه آرارات تهران که این روزها لوکیشن برنامه «عصر جدید» است به این نتیجه رسیدم که به جای گزارش توصیفی به بیان مسایلی بپردازم که در هیاهوی یک روز پر هیجان و شلوغ ممکن است مغفول بماند.

«عصر جدید» یک احسان علیخانی دارد که نشان داده تقریبا بی توجه به فرمت برنامه‌ای که اجرا می‌کند؛ خودش را تمام کمال همه جا می‌برد. شوخی‌های مورد علاقه‌اش همچنان در جرگه مراسم پاتختی است و بی ربط و باربط هرچه را که خوشایندش باشد جذاب و خوشمزه می‌خواند فقط هنوز زلف چیزی را به دیگری گره نزده است. البته که توانایی‌اش در کنترل و اجرای برنامه‌های زنده و ضبطی آنقدر هست که روز به روز بر شمار طرفدارانش بی‌افزاید و با خیال راحت‌تری به تولید برنامه‌های سنگین‌تر دست بزند. او با رعایت فضای حرفه‌ای‌گری توانست هم مورد تایید مدیرانش باشد هم مردم.

منبع : khabaronline



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

ریاضی حرف آخر

  • آموزش ریاضی به روش فراوانی تجمعی و تدریس پینگ پنگی توسط استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی
  • تدریس کامل ریاضی کنکور با استفاده از انیمیشن های ابداعی و منحصربه فرد
  • تدریس به صورت معلم و شاگرد جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی داوطلبان
  • حل تمامی تست های کنکورهای اخیر با بررسی تمامی گزینه ها جهت تسلط کامل داوطلب
  • تدریس پرانرژی و با رعایت تمامی اصول زبان بدن توسط استاد عبدالرضا منتظری
  • آموزش کل ریاضی با الگوها و روش های ابتکاری متعدد ( مثل الگوی بادبادک، الگوی تیرانداز، روش سیبا و …)
  • عدم تکیه بر فرمول های متعدد که سریعا فراموش می شوند و تکیه بر الگوهای ابتکاری
  • ایجاد تجسم قوی در ذهن داوطلب از شکل توابع به منظور حل تست های مربوط به آن ها
  • جامع و کامل بودن پکیج ریاضی استاد منتظری وعدم نیاز به استفاده از منبع جانبی دیگر
  • حل کامل و مفهومی سوالات تالیفی پیش بینی کنکور
  • حجم زمانی بسیار کم در عین کامل و جامع بودن
 


:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

اجاره خودرو واژه ای است که بارها آن را شنیده اید اما شاید اطلاعات نه چندان کافی در مورد آن داشته باشید. در مقاله ای که ما امروز برای شما آماده کرده ایم، قصد داریم به بررسی یکی از موارد اجاره های مرسوم خودرو یعنی اجاره ماشین عروسی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

در کشور ما مراسم عروسی آداب و رسوم خاص خود را دارد که تقریبا می توان گت این آدب و رسوم در دنیا منحصر به فرد است؛ بعلاوه در کشور خود ما نیز شهرهای مختلف برخی رسوم متفاوت تری نیز دارند که از آن جمله می توان به سن مناسب عروس برای ازدواج یا الزام نسبت فامیلی بین زوجین و یا حتی برگزاری مراسم به مدت ۷ روز(!) اشاره کرد! در بیشتر شهرهای بزرگ کشورمان مراسم عروسی بدین شکل برگزار می شود که پس از به اتمام رسیدن جشن عروسی در سالن پذیرایی یا باغ و… خانواده ها در خیابان به دنبال ماشین عروس حرکت می کنند تا زوجین را به منزل جدیدشان بدرقه کنند.

موضوعی که در مقاله امروز قصد داریم درباره آن بحث کنیم، ماشین عروس، یک الزام در برگزاری مراسم عروسی است! معمولا بیشتر زوجین در ابتدای تشکیل زندگی مشترک‌شان وسیله نقلیه شخصی ندارند و درست به همین دلیل برای برگزاری مراسم عروسی و بجا آوردن آداب و رسوم اقدام به قرض گرفتن خودرو از اقوام و دوستان یا اجاره خودرو می کنند. ما در این مقاله می خواهیم فرض را بر این بگیریم که شما قصد اجاره ماشین عروس دارید و می خواهید شخصا از جیب خودتان برای یک شب ماشین عروسی مورد دلخواه‌تان را اجاره کنید!

ماشین عروس، یک الزام در برگزاری مراسم عروسی

بد نیست بدانید که در گذشته رویای بسیاری از عروس ها کالسکه ای با اسب های سفید بوده که البته هنوز دختر بچه ها این رویا را در سر می پرورانند. اما امروزه دست كم در تهران نمی توان کالسکه با اسب سفید پیدا کرد و رویای بیو ها علاوه براین از کالسکه به آلت های مدرن مثل لیموزین و بنز و بی ام دبلیو تغییر کرده است و بسیاری از آن ها با کرایه کردن مایه می توانند این آرزوشان را برآورده کنند. این روزها به فراغ بال می توان انواع اتومبیل ها را از قدیمی و كهنه بد تا مدرن و اسپرت کلاسیک یا چارچوبه بلند، با یا بی راننده کرایه کرد. برخی از موسسات کرایه ی اتومبیل اثاث ها را به پوست ساعتی در اختیارتان می گذارند.

خواه قصد کرایه ی ساعتی دارید، حتما یک زمان اضافی بازهم در کرایه ی آن در گردش بگیرید و فکر بدقولی ای میهمانان، عکاس، آرایشگر و حتا ترافیک را بکنید تا بابت تحویل آن اضطراب نداشته باشید. در صورتی که می خواهید یک اتومبیل قدیمی و كهنه بد را سفارش دهید حتما فکر خراب ازمد افتادن آن را بکنید، بیش پیش آمده که وسیله بیو گل مضروب بی رغبت را با جرثقیل به تعمیرگاه برده اند. در صورتی که راجع به حساب اجاره ی این مایه ها اصرار دارید، لااقل و اكثراً بهتر است راننده ی مخصوص خود اتومبیل را ایضاً با خودتان ببرید تا ار مشکلی برای وسایل پیش آمد او با زیر و بم ادات آشنا باشد و بتواند کمک تان کند.

دوست دارید ماشین عروس چه رنگی داشته باشید؟

طبیعتا رنگ ماشین یکی از نکات مهمی است که پیش از مراسم عروسی باید به آن توجه شود. معمولا دامادهایی که قصد اجاره خودرو را دارند، انتخاب رنگ را به عروس می سپارند. شما جزء کدام دسته هستید؟ بظور کلی می توان گفت که بهترین رنگ از باب وسایل بیو سفید است برای اینكه سمبل بیو چرده سفید است ولی خواه قصد دارید ابزار با رنگ پوست دیگری را تهیه کنید حتما به تزئین آن بازهم عنایت داشته باشید.

و اما می رسیم به گل زدن ماشین عروس که کاملا مرتبط با رنگ ماشین عروس نیز هست! هنگام سفارش گل برای مایه عروسی‌تان پروا داشته باشید که رنگ سامان و چرده گل ها باید با هم متضاد باشند؛ بطور مثال یا وقتی كه فام اثاث سفید است، گل سفید روی آن نزنید. بلکه در واقع انواع گل های رنگی جلوه ی بیش تری خواهند داشت. هرگاه سامان تان دودی فام یا نوک مدادی است بهتر است از گل هایی با رنگ پوست های ملایم و روشن مثل سفید یا صورتی استفاده کنید ولی یا وقتی كه اسباب تان لجین خالص ای است ،می توانید از گل هایی با فام بنفش، زرشکی و… استفاده کنید. این نکته را هم بخاطر داشته باشید که اگر از اتومبیل مشکی حیث عروسیتان استفاده می کنید به اصلاً عنوان آن را با گل سفید تزئین نکنید چون شبیه به اتومبیل هلا تدفین خواهد شد.

ماشین عروس، یک الزام در برگزاری مراسم عروسی

در زمان سفارش گل برای تزئین خودروی اجاره شده سعی کنید از یک کارشناس لون رنگ چهره و دکوراسیون مشورت بگیرید تا از فام ای متضاد و شاد به خوبی استفاده کنید. اگر خودرویی سفید دارید از گل های سفید و یا اضافه روشن مانند صورتی ملایم به ابداً اسكناس استفاده نکنید زیرا اصلا جلوه نخواهند داشت. و بالعکس در صورتی که خودرویی تیره دارید، سعی کنید گل های ملایم انتخاب کنید تا به چشم بیایند.

طبیعتا شما نیز به این موضوع توجه دارید که ماشین یکی از ملزوماتی است که در مراسم مواصلت در مراحل آخر به فکر آن می‌افتند. بابت این کار شرکت‌هایی هستند که دستگاه کرایه می‌دهند. این اتفاق به خاطر کسانی که وسیله نقلیه ندارند، بیش خوب است؛ اما گر خودتان سامان دارید و راجع به حساب گل حرف بی منطق زدن و بردن عروس خانم در آن شب استثنایی می‌خواهید ماشینی مقیاس بالاتر و یا قدیمی و خاص داشته باشید، شرکت‌های کرایه‌دهنده ماشین‌ها در مراقبت ایشان هستند. گر کلیت رسوم را هم به کیترینگ‌ها و موسسات خدمات مجالس سپرده‌اید که خیال‌تان راحت باشد جمعاً شی را با سلیقه ایشان فراهم خواهند کرد و در ثواب پولش را خواهند گرفت. به تصاویری بیندیشید که دوربین‌ها ثبت می‌کنند و تا آخر عمر با من وآنها و آنها خواهند ماند. اگر بتوانید فروتنانه تماماً اینها را ندیده بگیرید و در انتخاب یک اتومبیل و تزئینات‌اش به خاطر شمس و شب پیوند وسواس به خرج ندهید باید به من وآنها و آنها مدال افتخار داد. در غیر این صورت روزها و ساعات طولانی و طاقت‌فرسایی درعوض جهت برگزیدن و مجلل کردن مایه یگانه زندگی‌تان در پیش دارید.

در زمان عقد قرارداد اجاره خودرو دقت کنید!

قبل از این‌که افزار بیو را کرایه کنید، تمام اوضاع قرار داد را به شکل مکتوب دربیاورید. زمان رسیدن، آدرس‌هایی که به آن‌ها می‌روید، استاندارد و رنگ پوست خودرو، خسارت فسخ قراردارد و دیگر حالات خاص. وقتی قرارداد تنظیم شد حتما آن را دوباره بخوانید. مراسم عروسی یکی از طولانی‌ترین روزهای زندگی‌تان است، پس بهتر است در این آفتاب گرسنه و تشنه نمانید. وظیفه‌ی تهیه کردن مواد غذایی و نوشیدنی را به یکی از ساقدوش‌ها بسپارید.

 

 

 

 

توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات دقیق و کافی از شرایط اجاره خودرو در شهرهای مختلف کشورمان و یا اطلاع از تعرفه های روزانه و ساعتی اجاره خودرو با چند مورد از شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند، تماس برقرار کنید. مطمئنا تماس با Autorental یا دیگر شرکت های اجاره خودرو می تواند زمان لازم برای تحقیقات شما را به حداقل برساند.

چه نوع ماشینی انتخاب می کنید؟

انتخاب نوع اسباب بیو آسان ترین بخش تدارکات شعایر ازدواج است معمولاً اکثر اثاث ها با معیارهای کاربردی شما خرسند است بدین لحاظ انتخاب درست اثاث بیو مانند دیگر برنامه ریزی ای زناشویی بستگی زیادی به سلیقه فردی ضمیر اول شخص جمع دارد. خودروهایی نظیر بنز، مازراتی، بی ام و، پورشه و… همچنین هزینه فوقانی و زیرین را حیث شما در بر خواهند داشت. البته وقع داشته باشید که پرداخت هزینه بنزین اثاث و کرایه خروج از شهر نیز با ضمیر اول شخص جمع خواهد بود به این دلیل یا وقتی كه توانایی جلا این هزینه را دارید كامل بلوز ركابی انتخاب فقره سبب ضمیر اول شخص جمع کرایه اتومبیل های لوکس و تشریفاتی است.البته به یاد داشته باشید که اجاره خودرو ایا خارجی با حجم موتور بالا ملزم به مرتبط بودن مهارت رانندگی با این نوع اتومبیل ها است.

ماشین عروس، یک الزام در برگزاری مراسم عروسی

شاید شما هم دقت کرده باشید که اخیرا برخی زوجین بجای اجاره خودروهای لوکس و مدرن، اقدانم به اجاره خودروهای قدیمی و کلاسیک می کنند که اتفاقا بسیار هم در خیابان ها جلب توجه می کند! اگر قصد کرایه اتومبیل کلاسیک را دارید حتما فکر خراب شدن آن را هم بکنید، چراکه گاهی از مواقع ماشین عروس گل مصدوم را با کمک جرثقیل به تعمیرگاه برده‌اند. اگر به خاطر اجاره‌ی اینگونه افزار ها علاقه و اصرار دارید بهتر است که راننده ی اتومبیل را هم با خودتان ببرید تا در صورتی که مشکلی پیش بیاید، با کمک او ایراد فنی خودرو را بر طرف نمایید. در صورتی که لباس بیو متجاوز بزرگ و پرچین و همچنین دنباله دار است، بهتر است به فکر ماشینی باشید که به اندازه ی کافی بزرگ و جادار باشد تا لباس چروک نشود.

ماشین عروس، یک الزام در برگزاری مراسم عروسی

در هر صورت هرآنقدر که در گذشته اگر اجاره خودروهای بسیار لوکسی نظیر مازراتی گیبلی یا کمری ۲۰۱۸ محبوب بود، اما امروزه تفکرات زوجین به سمت استفاده از خودروهای قدیمی و نوستالژیک رفته است که مراسم عروسی را نیز جذاب تر می کند. اما توصیه مجله عروس به شما این است که اگر خودتان شخصا صاحب خودرو هستید، کرایه ی اتومبیل را از سرتان بیرون کنید؛ چراکه شما با خودروی خود آشنایی کامل دارید و نگران خرابی آن هم نخواهید بود! بعلاوه نیاز به پرداخت هزینه اضافی هم نیست.

امیدواریم مراسم عروسی بسیار خاطره انگیز، بی نقص، پر از شادی و هیجان انگیز را پشت سر بگذارید.

منبع: http://ibride.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

ساک دستی بزرگ انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند وسایل بیشتری را حین سفر به همراه داشته باشند. یک ساک دستی خوب علاوه بر جادار بودن بهتر است امکان چیدمان آسان داشته باشد تا دغدغه بستن ساک پیش از سفر را به بهترین شکل حل کند. ساک مسافرتی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه با طراحی خاصی که دارد، بستن ساک را برای شما لذت بخش کرده و دسترسی به تک تک وسایل را میسر می‌کند. این قابلیت کاربردی به علت طراحی داخلی آن است، حال به سایر ویژگی‌های این محصول می‌ پردازیم.

ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

این محصول در سایز بزرگ با ابعاد خارجی 43 × 79 × 45 سانتی‌متر طراحی شده که حجم خارجی آن نیز 153 لیتر است، بر این اساس این ساک دستی برای حمل و نقل وسایل ضروری حین سفر بسیار جادار و ایده‌آل است.

گفتنی است این ساک دستی دارای چرخ بوده و لذا می‌توانید آن را به راحتی توسط چرخ‌هایی که روی آن تعبیه شده بر روی سطوح مختلف بکشید. این چرخ‌ها کاملا بی صدا بوده و در برابر خراش و خوردگی نیز مقاوم هستند.

وزن ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه تنها 2.8 کیلوگرم است و از جنسpolyester torsade 600 deniers + nylon ripstop  تولید شده است. این جنس برای ساک‌های دستی بهترین جنس به شمار می‌آید، چرا که مقاومت زیادی داشته و طول عمر ساک را در طولانی مدت تضمین می‌کند.

امکانات ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

این محصول از برند دلسی دارای قفل TSA چمدان است. این قفل در حال حاضر به عنوان مدرن‌ ترین قفل محسوب می‌شود، چرا که امنیت ساک دستی شما را به خوبی حفظ می‌ کند. در واقع کلید این قفل نزد پلیس اینترپل است  و چنان‌چه نیاز به بازرسی باشد، دیگر لازم نیست خود مالک حضور داشته باشد و یا رمز را حتما به خاطر آورد، پلیس بدون آسیب رساندن به ساک می‌ تواند آن را بدون فوت وقت بازرسی کند.

ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه   به همراه چمدان های دلسی به مدت 5 سال گارانتی بین المللی دارد، بنابراین کیفیت و طول عمر آن به خوبی تضمین شده است. این ساک باکیفیت و مدرن که امکان تفکیک وسایل را نیز برای شما فراهم می‌ کند، می‌ تواند در طولانی مدت همراهی مطمئن برای شما در سفر های گوناگون باشد.

برند دلسی

شرکت دلسی با تولید و عرضه ملزومات سفر نظیر: انواع چمدان، کوله پشتی، کیف لپ تاپ، انواع ساک، کیف خلبانی و . . . در سال 2010 موفق به کسب دومین برند برتر در این زمینه شد. امروزه محصولات دلسی در 110 کشور توسط نمایندگی‌های متعدد به فروش می‌رسند. شهرت جهانی این برند به علت کیفیت بالا و تکنولوژی به کار رفته در محصولاتش است. فروشگاه ایران دلسی در ایران به عنوان نمایندگی رسمی دلسی فعالیت می‌کند و محصولاتی با کیفیت و بی نظیر را ارائه می‌دهد. گفتنی است خدمات ویژه‌ای توسط فروشگاه ایران دلسی برای مشتریان با هدف جلب رضایت ایشان در نظر گرفته می‌ شود.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای یکی از بهترین تولیدات شرکت دلسی برای افرادی ست که یا به سفرهای خیلی دور نمی‌روند و یا عادت ندارند در سفر مقدار زیادی بار همراه خود داشته باشند. البته این محصول می‌تواند مکمل بسیار خوبی برای چمدان‌های دلسی باشد و در صورت کمبود فضا، خصوصاً در سفرهای طولانی‌مسافت یا در مورد افرادی که عادت به همراه داشتن مقدار زیادی وسیله در سفر دارند، بخشی از لوازم مورد نیاز مسافر را در خود جای دهد. این محصول شرکت دلسی ویژگی‌های قابل‌توجه بسیاری دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ایران دلسی، نمایندگی رسمی شرکت فرانسوی دلسی در ایران، این محصول و دیگر تولیدات این شرکت را با مزایای ویژه مانند ارسال رایگان محصول به سراسر کشور، امکان بازگشت تا 7 روز و امکان پرداخت وجه کالا در محل و هنگام تحویل در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

سایز کوچک یا سایز کابین ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای به شکلی طراحی شده که مناسب قسمت داخلی کابین هواپیما باشد. ابعاد خارجی این محصول 28*50*30 سانتی‌متر و حجم خارجی آن 42 لیتر است. این مدل ساک مسافرتی شرکت دلسی تنها 0.7 کیلوگرم وزن دارد و درنتیجه به‌راحتی قابل حمل است. پارچه‌ی به‌کاررفته در ساخت این محصول Polyester 300 deniers است. شرکت دلسی این محصول خود را تا 3 سال به‌صورت بین‌المللی ضمانت می‌کند.

امکانات ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

وزن فوق‌العاده کم این محصول از قابل‌توجه‌ترین امکانات آن است. سبکی فوق‌العاده‌ی ساک به‌همراه دسته‌های مقاوم و استاندارد و همچنین امکان حمل آن با آویختن روی شانه با استفاده از بند دوشی درنظر گرفته شده برای کیف در مجموع حمل آن را بسیار آسان کرده‌اند.

دهانه‌ی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای به شکلی طراحی شده که با باز شدن زیپ اصلی، فضای بزرگی را برای قرار دادن و بیرون آوردن وسایل در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی این محصول همچنین به‌گونه‌ای ست که می‌توان به‌راحتی آن را جمع کرده و با کاهش حجم، ساک را در فضایی کوچک قرار داده و برای سفرهای بعدی نگهداری کرد.

این محصول شرکت دلسی علاوه بر این دارای قسمتی برای جای دادن بطری آب و دیگر نوشیدنی‌ها ست، مانند کوله پشتی ها این مزیت به‌ظاهر ساده می‌تواند در موقعیت‌های بسیاری به کمک کاربر بیاید و از درگیر شدن یکی از دستان او برای حمل تنها یک بطری آب جلوگیری کند.

شرکت دلسی

همان‌طور که اشاره شد شرکت دلسی یک شرکت فرانسوی فعال در زمینه‌ی تولید انواع چمدان است. این شرکت از سال 1946 فعالیت خود را در پاریس آغاز کرده و هم‌اکنون از شرکت‌های پیشتاز و معتبر در این صنعت است. محصولات شرکت دلسی شامل انواع چمدان، ساک مسافرتی، کیف لپ‌تاپ، کوله‌پشتی، کیف مدرسه، کیف خلبانی و اکسسوری‌هایمرتبط، گذشته از کیفیت فوق‌العاده به‌سبب برخورداری از تکنولوژی‌های به‌روزی که آن‌ها را با توجه به نیازهای امروزی کارآمدتر می‌کنند، شناخته شده هستند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای و دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دلسی با افزودن آن به سبد خرید با انتخاب گزینه‌ی «اضافه به سبد+» و تکمیل مشخصات فردی و آدرس خود، آن را بدون پرداخت هزینه‌ی حمل درب منزل خود تحویل گرفته و سپس نسبت به تسویه‌ی وجه کالا اقدام نمایید.


 

 



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

گاهی ممکن است تغییرات دکوراسیون اتاق کودک، با نقاشی و بازسازی ساختمان همراه باشد تا نتیجه بهتر و مطلوب تری داشته باشد. اگر شما نیز به فکر داشتن اتاق خوابی مناسب برای کورکتان هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک، چه برای نوزادان و چه خردسالانی که تازه به سنی رسیده‌اند که باید اتاق خاص خود را داشته باشند، می‌تواند کاری بسیار لذت‌بخش باشد و حتی باعث شود تا مادر، پدر یا سرپرست کودک تا حدی در طراحی یک دکوراسیون زیبا مهارت پیدا کنند و از آن برای چیدمان دیگر فضاها نیز استفاده نمایند. اما گذشته از سرگرم‌کننده بودن طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید به این نکته‌ی مهم توجه داشت که هدف اصلی از طراحی دکوراسیون اتاق کودک این است که فضایی را برای او فراهم کنیم که مناسب حالش باشد و کودک بتواند در آن احساس آرامش کند و به دیگر اهداف، مانند تمرکز برای انجام تکالیف مدرسه نیز دست یابد. طراحی دکوراسیون اتاق کودک علی‌رغم این‌که کاری لذت‌بخش و خلاقانه است، اما گاه ممکن است تبدیل به یک چالش شود و علت این امر نیز همان‌طور که گفته شد، دستیابی به هدف از طراحی دکوراسیون است که باید در عین زیبایی، کارایی کافی را نیز داشته باشد.

مراحل طراحی دکوراسیون اتاق کودک

برای طراحی بهتر فضایی مناسب برای کودکان و داشتن دکوراسیونی شکیل و زیبا بهتر است گام به گام پیش رفت. نخستین گام در طراحی دکوراسیون اتاق کودکانتخاب یک تم کلی است. شاید بهترین روش برای پیدا کردن بهترین تم برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک، مراجعه به سایت‌های اینترنتی یا بروشورها و مجلاتی باشد که تصاویر مختلفی از دکوراسیون اتاق کودک را نشان می‌دهند. بهتر است در انتخاب تم، محدودیت‌هایی مانند فضای اتاق کودک، هزینه‌ها، سلیقه‌ی کودک و … را نیز در نظر گرفت.
اگرچه تنوع طرح‌هایی که در بروشورها و مجله‌های طراحی دکوراسیون امکان انتخاب مناسب‌ترین طرح را برای اتاق کودک فراهم می‌سازند، با این حال باید توجه داشت که گزینه‌های زیاد همیشه هم خیلی خوب نیستند. گزینه‌های زیاد گاه انتخاب را سخت‌تر می‌کنند و زمان بیشتری را برای برگزیدن بهترین گزینه می‌طلبد. البته منظور این نیست که باید به چند طرح محدود اکتفا کرد، نکته این است که در انتخاب بهترین تم برای دکوراسیون اتاق کودک بیش از اندازه وسواس به خرج نداد، چرا که تم، با تغییر برخی جزئیات می‌تواند به ایده‌آل فرد نزدیک‌تر شود.

اهمیت رنگ‌ها در انتخاب تم دکور اتاق کودکان

رنگ‌ها چه رنگ دیوارها، چه رنگ پرده‌ها، چه رنگ وسایل مختلف موجود در اتاق، تأثیر قابل توجهی بر روان کودک دارند و لازم است، حین انتخاب تم دکوراسیون اتاق کودک یکی از اولویت‌ها باشد. بهترین تم دکوراسیون اتاق کودک، تمی است که در آن، اتاق کودک دارای رنگی خنثی مانند سفید یا خاکستری روشن باشد و با استفاده از پرده، کمد، تخت‌خواب و … با رنگ‌هایی سرد یا گرم، فضای اتاق را از نظر رنگ به تعادل رساند. بهتر است در صورت انتخاب تم‌ دکوراسیون اتاق کودک با رنگ‌های خاص برای دیوارها، پیش از تصمیم قطعی در مورد تأثیر روان‌شناسی رنگ‌های مختلف بر کودکان اطلاعات بیشتری حاصل شود.

تزئین-دیوار-اتاق-نوزاد-دختر-با-مبل-سفید

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان می‌تواند بهترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش در ایجاد تغییر و تنوع ساختمان باشد. دیدن خانه‌ای با سقف و دیوار کثیف و غبارآلود برای هر انسانی ناخوشایند خواهد بود. با رنگ‌آمیزی ساختمان می‌توان فضای محل زندگی را تغییر داد، آلودگی و کثیفی را از بین برد و شور و نشاط و حس تازگی را در منزل ایجاد کرد. نقاشی ساختمان علاوه بر تغییر ظاهر و دکوراسیون، در بهداشت منزل نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد همچنین می‌تواند از بنا در برابر آب و هوا، حشرات و سایر صدمات محافظت کند. انواع مختلفی از رنگ‌ها در بازار وجود دارد که از لحاظ جنس، خاصیت، نوع کاربرد بسیار متنوع است. هر نوع از رنگ‌ها دارای ویژگی و خواصی است که هرکدام کاربرد خاصی در نقاشی ساختمان داشته و برای مکان‌ها و موقعیت‌های خاصی استفاده می‌شوند؛ بنابراین قبل از شروع کار نقاشی، لازم است انواع رنگ‌ها، خصوصیات، کاربردها، مزایا و معایب هر کدام را شناخته و اقدام به رنگ‌آمیزی ساختمان شود. انتخاب رنگ بدون شناخت و آگاهی علاوه بر اینکه نتیجه‌ی مطلوبی نخواهد داشت بلکه در آینده می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی نیز شود. علاوه بر شناخت رنگ‌ها، فرآیند رنگ‌آمیزی ساختمان مستلزم رعایت نکاتی است که می‌تواند در نتیجه‌ی کار بسیار موثر باشد. در این متن در مورد انواع رنگ‌ها، خواص آن‌ها و نکات نقاشی ساختمان مطالبی ارائه خواهد شد. با توجه به حجم مطالب، موارد مورد بحث به صورت زیر فهرست شده است تا خواننده مطابق با نیاز خود به متن مورد نظر رجوع کند. همچنین مطالعه‌ی کامل متن برای کاربران بسیار مفید خواهد بود.
  • انواع رنگ‌ها در نقاشی ساختمان
  • اهمیت نقاشی ساختمان
  • انتخاب رنگ مناسب
  • انتخاب نوع رنگ
  • زمان مناسب نقاشی ساختمان
  • توصیه های مهم در نقاشی ساختمان

انواع رنگ‌ها در نقاشی ساختمان

امروزه رنگ‌های متنوعی برای نقاشی ساختمان، از رنگ‌های قدیمی گرفته تا رنگ‌های دکوراتیو جدید، در بازار وجود دارد. هر کدام از این نوع رنگ‌ها دارای زیبایی و ویژگی خاصی هستند که در ادامه چند مورد معرفی شده و در مورد خواص آن‌ها بحث خواهد شد. موارد معرفی شده در این متن به این قرار هستند. رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ بلکا، رنگ مولتی کالر، رنگ آکریلیک و رنگ پتینه.

رنگ روغنی

از قدیمی‌ترین نوع رنگ است که در نقاشی ساختمان استفاده می‌شود. این نوع رنگ به صورت براق، مات و نیمه براق وجود دارد. دوام بالا، قابلیت شستسو و داشتن پوشش دهی مناسب از مزایای رنگ روغنی است. از معایب این نوع رنگ می‌توان به این موارد اشاره کرد که نوع براق این رنگ ایرادات دیوار و ناصافی گچ‌کاری را واضح نشان می‌دهد، فرآیند نقاشی ساختمان با این نوع رنگ طولانی است و بوی شدیدی دارد.

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک نیز جزء رنگ‌های قدیمی در نقاشی ساختمان است که با کیفیت مختلفی به بازار عرضه می‌شود. اجرای رنگ‌آمیزی ساختمان با این رنگ آسان است و خود افراد می‌توانند ساختمان را با آن نقاشی کنند. قابلیت ترکیب این نوع رنگ با آب و عدم نیاز به حلال نفتی باعث شده است که بوی تند نداشته باشد. از مزایای این نوع رنگ می‌توان به این مورد اشاره کرد که به دلیل خشک شدن سریع آن، فرآیند رنگ کردن ساختمان در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود. خاصیت مات بودن این رنگ باعث پوشش ایرادات دیوار می‌شود. این نوع رنگ دارای معایبی نیز می‌باشد. جذب رطوبت، دوام کمتر آن نسبت به رنگ روغنی از معایب آن است. همچنین قابل ذکر است که این نوع رنگ‌ها بر روی در و دیوار و آهن آلات کاربرد ندارد.

رنگ بلکا

رنگ بلکا از الیاف سلولوزی تشکیل شده و شبیه به کاغذ دیواری است. استفاده از این نوع رنگ در رنگ‌کاری ساختمان نیاز به زیرسازی نداشته و معایب دیوار را به خوبی پوشش می‌دهد. همچنین عایق گرما و سرما نیز محسوب می‌شود. از گوناگونی رنگ بالایی برخوردار است. همچنین ضد آب بوده و ترک برنمی‌دارد.

 رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر از انواع رنگ‌های نقاشی ساختمان دکوراتیو و جدید است. پس از اجرای مولتی کالر محل اجرا شده با چند رنگ، به صورت یک زمینه با رگه‌هایی از رنگ‌های گوناگون ظاهر می‌شود. رنگ مولتی کالر دارای تنوع رنگ و طرح فراوان می‌باشد. از مزیت‌های رنگ مولتی کالر قابلیت اجرای آن بر روی سطوح مختلف از قبیل سیمان، گچ، بتن و … است. این رنگ جهت استفاده در مکان‌های شلوغ مناسب است زیرا که غبار و دوده را جذب نمی‌کند. اجرای آن توسط اسپری به طور آسان انجام می‌شود. با آب و مواد شوینده‌ی معمولی تمیز می‌شود. بوی زیادی ندارد که سریعا از بین می‌رود.

رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک که در قدیم بیشتر در صنعت خودرو استفاده می‌شد، توسعه‌ی فراوانی یافت به طوری که امروزه جهت نقاشی ساختمان مورد توجه نقاشان است. این نوع رنگ با تنوع بالا در سه نوع مات، براق و نیمه براق وجود دارد. بوی ناخوشایندی ندارد. این رنگ دارای فرمولاسیونی می‌باشد که سازگار با محیط زیست بوده و آسیبی به آن نمی‌رساند. با آب ترکیب شده و به حلال شیمیایی و آلی نیازی ندارد.

رنگ پتینه

نوع دیگری از انواع جدید رنگ‌های نقاشی ساختمان رنگ پتینه است. در استفاده از این رنگ محدودیتی در طرح‌ها وجود ندارد و افراد می‌توانند با سلیقه‌ی خود طرح‌هایی پیاده کنند. با رنگ پتینه می‌توان به سطوح مختلف فرمی قدیمی بخشید و فضایی کلاسیک در خانه ایجاد کرد. پایداری و دوام بالا، قابلیت شست و شو، قابلیت لکه‌گیری و ترمیم از مزایای این رنگ می‌باشد. همچنین گرد و غبار را به راحتی می‌توان از روی آن زدود.

زیباترین-دکوراسیون-پذیرایی-با-طراحی-کلاسیک

بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون منزل

در مورد بازسازی منزل | بازسازی ساختمان | تعمیرات ساختمان | بازسازی داخلی ساختمان بیشتر بدانیم . تغییر دکوراسیون منزل موضوعی است که ممکن است در طول زندگی به فکر هر شخص خطور کند. دلایلی از قبیل فرسودگی خانه، قدیمی بودن دکوراسیون، تغییر سلیقه‌ها در مرور زمان، به وجود آمدن تنوع مصالح استفاده شده در خانه‌ها، تغییر سبک زندگی، افزایش جمعیت خانواده، و … دلایلی هستند که انگیزه‌ی بازسازی منزل را در افراد به وجود می‌آورند. بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل و میزان آن می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود که برای هر ساختمان متفاوت است. افراد ممکن است فقط به تغییر دکوراسیون و بازسازی داخلی ساختمانبسنده کنند، پارتیشن‌یندی داخلی و اتاق‌ها را تغییر دهند، نمای خارجی ساختمان را عوض کنند، ظرفیت ساختمان را افزایش دهند، نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی را تغییر دهند، کاربری ساختمان را تغییر دهند و … میزان بودجه‌ی افراد، میزان خرابی منزل، فرهنگ و تفکر افراد، نوع مالکیت منزل، افزایش جمعیت خانواده و این چنین مسائل، در نوع بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون منزل تأثیرگذار هستند.

نوسازی ساختمان و ارتباط با فرهنگ ایرانی

بازسازی یا نوسازی از قدیم با فرهنگ کشورمان عجین شده و سابقه‌ای طولانی در فرهنگ و سبک زندگی ایرانیان دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تغییر دکوراسیون منزل و تعمیرات ساختمان از عصر ایران باستان کاری مرسوم بوده است و از نشانه‌های این عمل می‌توان به سنت خانه تکانی اشاره کرد که هرساله انجام می‌شود که ریشه در آداب و رسوم زمان قدیم دارد. با گسترش شهرها و تکنولوژی‌های پیشرفته در ساخت ساختمان‌ها عمل بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان نیز شکل تازه‌ای به خود گرفته است به طوری که در شهرهای مختلف شاهد مواردی هستیم که خانه‌های کوچک و بزرگ و حتی ساختمان‌های بزرگ شهر را تخریب نموده و مجدداً ساخته می‌شوند. همچنین معمولاً مشاهده می‌شود که بازسازی داخلی ساختمان نیز بنا به کاربری ساختمان توسط افراد تغییر می‌کند. این بازسازی داخلی ساختمان تنها منحصر به ساختمان‌های مسکونی نبوده و در ساختمان‌های اداری، مدارس، بیمارستان‌ها و سازمان‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است به طوری که هر سازمان یا مرکزی با توجه به نوع کاربری خود دست به بازسازی داخلی ساختمان می‌نماید.  

ابزار

تکنولوژی و تعمیرات ساختمان در بازسازی ساختمان

از آنجایی که تکنولوژی ساخت ساختمان‌ها و مصالح به کار برده شده نسبت به گذشته در بازسازی ساختمان پیشرفت بسیاری داشته است لذا ایجاب می‌کند که کاربازسازی منزل و تعمیر ساختمان نیز نیاز به تخصص و فنون خاصی داشته باشد. همچنین مسئله‌ی گسترش فرهنگ‌ها و زندگی افراد با سلایق و فرهنگ متفاوت در کنار هم باعث شده است تا بازسازی داخلی ساختمان نیز به افراد متخصص نیاز پیدا کند تا بازسازی را مناسب با نیاز افراد، سلیقه‌ها، سبک زندگی، فرهنگ‌ها و … انجام دهد. در زمینه‌ی فعالیت‌های بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون منزل کشور آمریکا را می‌توان مثال زد که بسیاری از خانه‌ها از جنس چوب یا ترمووود هستند، لذا سالانه هزینه‌ی زیادی صرف جلوگیری از خوردگی چوب توسط موریانه‌ها می‌شود که این هزینه‌های قابل توجه جزء هزینه‌های تعمیرات ساختمان و بازسازی منزل به حساب می‌آید.برای انجام یک تغییر اساسی در دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه ها شاید بهتر باشد به فکر بازسازی ساختمان مغازه، تعمیرات ساختمان فروشگاه و .... باشید. همچنین در طراحی دکوراسیون فروشگاه، مسیر ها، فضا های مکث، کف، سقف و ویترین های خود را به گونه ای طراحی و چیدمان کنید که فضای بیشتری در اختیار مشتریان قرار گیرد و به آسانی بتوانند به همه اجناس دسترسی داشته باشند. همان طور که می دانیم ایجاد راحتی و آرامش در هنگام خرید برای مشتریان، از جمله مهم ترین عوامل در ترغیب و حضور مستمر و در نتیجه دستیابی به اهداف، در طولانی مدت می شود. بهتر است تا برای ایجاد احساس راحتی و آرامش در مشتریان، محل هایی برای انتظار و استراحت مشتریان و همراه هان آنها در نظر بگیرید، قرار دادن یک صندلی یا مبل راحتی ایده ای فوق العاده است تا مشتریان را ترغیب کند مدت زمان بیشتری در فروشگاه بمانند. در طراحی دکوراسیون مغازه، مبل و صندلی ها، باید روبروی اجناس و کالا هایی باشند که حرفی برای گفتن دارند تا زمان استراحت هم افراد ذهنشان از خرید غافل نشود.



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

تا به حال به این فکر کرده اید که چطور میشه از طریق اینترنت هم کسب درآمد کنید؟ تا به حال خواسته اید شما هم یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید تا محصولات خودتان را ۲۴ ساعته در معرض دید مشتری بگذارید؟

هدف اصلی بسياری از شرکت ها از حضور در اينترنت، کسب درآمد از طريق فروش محصولات، بدست گرفتن بازار آنلاين و ارائه خدمات بهتر به مشتريان و در نتيجه فروش بيشتر محصولات خود می باشد به اين صورت كه با استفاده از اين روش، خريدار علاوه بر صرفه جويي در وقت و هزينه ( خصوصا” هزينه هاي اياب و ذهاب )، با آرامش كامل، كالاهای مورد نظر خود را انتخاب و خريداری نموده و بدون هيچ مشكلی آنها را درب منزل و یا محل کار تحويل می گيرد.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه آنلاین (فروشگاه اینترنتی) یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می‌کند. خریداران پس از ورود به سایت فروشگاه،کالاهای مورد نظر خود را سفارش می‌دهند. پس از تکمیل سفارش، هزینه‌ی آن به چند شیوه قابل پرداخت است: با کارت‌های بانکی،شیوه پرداخت نقدی به مأمور پست در زمان تحویل کالا، و یا واریز به حساب. پس از مشاهده و تأیید سفارش توسط مسئول فروشگاه، مأمور پست کالا را در محل فروشنده تحویل می‌گیرد و به دست خریدار می‌رساند.
اداره‌ فروشگاه اینترنتی توسط نرم‌افزارهای ویژه‌ای صورت می‌گیرد که اضافه کردن کالا، ایجاد سبد خرید، اتصال به سیستم بانکی، اتصال به سیستم پست، پیگیری سفارش توسط خریدار، مشاهده و ارسال سفارش‌ها توسط فروشنده، و تهیه‌ی گزارش‌های مختلف از فروش، از امکانات این نرم‌افزار است.

توجه داشته باشيد که شايد هنوز فرهنگ خريد به صورت کاملا آنلاين بدون حتی يک تماس هنوز در ايران کاملا جا نیفتاده است اما داشتن فروشگاه اینترنتی سبب آشنائی هزاران نفر با محصولات شما خواهد گرديد که هر کدام از آنها می توانند به صورت سنتی و يا تماس مستقيم با تلفن از شما خريد نمايند.
 

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

-عدم محدودیت جغرافیایی: در حالی که یک فروشگاه سنتی به منطقه‌ی بسیار محدودی خدمات می‌دهد، خرید و ارسال سفارش از یک فروشگاه آنلاین به دورترین نقاط کشور و (در صورت فروش با کارت‌های اعتباری بین‌المللی) به تمام نقاط دنیا امکان‌پذیر است.

-فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است. فروشگاه شما در ۳۶۵ روز سال و ۲۴ ساعت شبانه‌روز باز است حتی زمانی که در خواب هستید، کسب و کار شما ادامه دارد.

– کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره .

– ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان: با ارائه‌ی اطلاعات کامل هر کالا در سایت، مشتریان خود را راضی نگاه خواهید داشت. در حالی که ارائه‌ این اطلاعات به هر مشتری در یک فروشگاه سنتی معمولاً امکان‌پذیر نیست.

-میزان فروش، موجودی انبار، مشخصات خریداران، میزان استقبال از هر کالا، و تمام اطلاعات دیگر فروشگاه در هر لحظه قابل مشاهده و گزارش‌گیری است.

-سایت فروشگاه شما همزمان یک کاتالوگ کامل و به روز از محصولات شما است.

-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما.

حالا اگر می خواهید درآمد خود را خیلی راحت چندین برابر کنید کافیست با متخصصان تیم فروشگاه اینترنتی پاورکالا تماس بگیرید تا هم از مشاوره رایگان بهره مند شوید هم با کمک ما به هدفتون برسید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

یکی از عوامل مهمی که در مدرسه می تواند به مشکلات تحصیلی، خانوادگی، عاطفی ،اجتماعی و ... دانش آموز کمک کند وجود مشاور است؛ با این حال بسیاری از مدارس کشور یا مشاور ندارند و اگر هم دارند یا آن مشاور به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان، یا فرصت رسیدگی مطلوب به وضعیت هریک را ندارد و یا از علم کافی برای کمک به بهبود وضعیت تحصیلی و روحی دانش آموزان برخوردار نیست.

سیناتهرانی مشاور شناخته شده تحصیلی به رجانیوز گفت : مشاورین مدرسه نقش مهمی در تجارب تحصیلی و آموزشی دانش آموزان ایفا می کنند. برخی از مسئولیت های مشاوران، کمک به دانش آموزان در خصوص آموزش مهارت های مطالعه، تقویت تحصیلی، مشاوره شخصی و راهنمای شغلی است. مشاوران مدرسه می بایست با معلمان، مدیران و والدین به منظور کمک به موفقیت دانش آموزان تعامل سازنده برقرار نمایند. آن ها جزء مهمی از تیم آموزشی یک مدرسه می باشند که می توانند منجر به کسب دستاوردهای تحصیلی و شادی تک تک بچه ها بشوند.

از نگاه سیناتهرانی ، متأسفانه برخی از مدارسی که دارای مشاور تحصیلی هستند، اهمیت چندانی برای نقش مشاور در پیشبرد اهداف مدرسه قائل نیستند. در اغلب این مدارس، معلمین ، نقش اصلی را ایفا می کنند، عقل سلیم و علم مدیریت آموزشی حکم می کند که کادر آموزشی مدرسه می بایست در چارچوب برنامه ها و اهداف مشاورتحصیلی آن مدرسه حرکت کند، نه اینکه هرکس کاری که به نظر خودش درست است را انجام دهد. از طرفی در برخی از مدارس نیز اوضاع کاملاً برعکس است و قدرت در دست مشاورینی است که چون از دانش و تبحّر لازم در زمینه مدیریت آموزشی برخوردار نیستند، با روشهای نادرست شان، دانش آموزان مدرسه را از خود فراری می دهند.

 سیناتهرانی در ادامه به ویژگی های یک مشاور تحصیلی تأثیرگذار و موفق اشاره کرد :

 

ایجاد روابط سازنده:

این مشاور تحصیلی که از او به عنوان علمی ترین مشاور تحصیلی کشور نیز یاد می شود، به رجانیوز گفت: مشاوران تحصیلی می بایست با تکیه بر توانایی و تخصص شان، روابطی مستحکم با کادر اداری، آموزشی ، دانش آموزان و والدین آنها ایجاد کنند، روابطی که باعث ایجاد حس اعتماد و نزدیکی میان آنها شود. تا هم دبیران و دانش آموزان، مشاور را محرم اسرار خود دانسته و مشکلاتشان را براحتی با وی در میان بگذارند و هم معلمانی که با دانش آموزان مشکل ساز مواجه هستند، بتوانند به روی کمک مشاور مدرسه حساب ویژه ای باز کنند. در واقع مشاوران مدرسه، رابطی بین دانش آموزان و منابع اجتماعی که موجب بهبود موفقیت می شود، می باشند.

 

موفقیت تحصیلی و شغلی

سیناتهرانی در تشریح ویژگی دوم یک مشاور تحصیلی یا کنکوری موفق به رجانیوز گفت: یک مشاور حرفه ای مدرسه می بایست قادر باشد تا اعتماد به نفس دانش آموزانی را که به توانایی های خود شک دارند، تقویت کرده و به ایشان قدرت هدف گذاری بدهد. او می بایست در صدد تاثیر گذاری مثبت بر انگیزش دانش آموزان برای دستیابی به اهداف والای تحصیلی شان باشند و در عین حال دانش آموزان را در ایجاد اهداف و برنامه و نیز کشف گزینه های شغلی که متناسب با توانمندی و مهارت های آن ها باشد کمک کند.

 

خدمات اجتماعی

از دیدگاه سیناتهرانی مشاور، مسائل مربوط به خود شناسی، مشکلات خانوادگی و فشار هم سالان بر توانایی دانش آموز برای موفقیت در مدرسه اثرگذار است، لذا مشاوران مدرسه با حل مسائل فوق نقش مهمی در کمک به دانش آموزان ایفا می کنند. وقتی که دانش آموزان غمگین هستند، آن ها نیاز به پشتیبانی بیشتر برای حل مسئله خود و حفظ تمرکز در کلاس دارند. مشاوران به دانش آموزان مهارت های زندگی را می آموزند تا آن ها را در حل مسائل خارج از کلاس توانمندتر سازند. ایجاد عزت نفس و فراهم کردن منابع برای توسعه و رشد فردی، اساس کار یک مشاور مدرسه محسوب می شود. معلمان زمانی برای رسیدگی به مسائل فردی دانش آموزان ندارند، از این روی، این وظیفه مشاور مدرسه است که این نیاز را مرتفع سازد.

 

آموزش خانواده

این عضو ارشد سایت درس زندگی دات کام معتقد است، کارهای مشارکتی یا همکاری بین کارکنان مدرسه و والدین موجب حداکثر شدن موفقیت تحصیلی دانش آموزان می شوند. مشاوران مدرسه، نقطه آغاز طبیعی برای این تعامل هستند. آن ها به طور فعالانه والدین را در جریان امور مدرسه قرار داده، با والدین مطلقه همکاری کرده و به خانواده هایی که با مشکلات زیادی روبرو هستند کمک می کنند.

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

کد بورسی چیست؟

 

 

 

برای خرید و فروش سهام در بورس به‌صورت آنلاین یا روش‌های دیگر مثل مراجعه حضوری، ابتدا باید کد بورسی یا کد سهامداری داشته باشید، درست مثل زمانی که می‌خواهید در بانک واریز و برداشت پول انجام دهید، به حساب بانکی نیاز دارید. کد بورسی شناسه‌ای است که از سه حرف اول نام خانوادگی شما و ۵ عدد تصادفی تشکیل می‌شود. برای مثال اگر نام خانوادگی شخصی “ثمری” باشد، کد معاملاتی آقای ثمری می‌تواند به‌صورت “ثمر۱۲۳۴۵” باشد. کد بورسی با نام کد سهامداری نیز شناخته می‌شود. کسی که دارای کدبورسی است می‌تواند از طریق نرم افزار معاملات آنلاین یا پنل معاملات اینترنتی، نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کند. نام دیگر معاملات آنلاین، معاملات برخط و نام دیگر معاملات اینترنتی، معاملات آفلاین است.

کد معاملاتی منحصربه‌فرد است و هر سرمایه گذار فقط می‌تواند یک کد بورس داشته باشد.

نکته: در شرایط خاصی کد بورسی تغییر می‌کند، مثل زمانی‌که شما تغییری در فامیلی خود ایجاد کنید.

 

 پس اگر قصد سرمایه گذاری در بورس دارید، دریافت کد بورسی اولین گام شما برای ورود به بازار بورس اوراق بهادار تلقی می شود.

برای ثبت نام اینترنتی در بورس می‌توانید از سامانه آگاه اکسپرس استفاده نمایید.

چگونه کد بورس بگیریم؟

کد بورسی یا کد سهامداری چیست؟ چگونه کد بورس دریافت کنیم؟هم‌اکنون این امکان وجود دارد تا علاقه‌مندان به بازار بورس از دو طریق در بورس ثبت نام کرده و کد بورسی دریافت کنند:

دریافت کد بورسی به صورت حضوری

ثبت نام اینترنتی در بورس و دریافت کد بورسی

1.      در روش اول می‌توانید به یکی از کارگزاری‌ها مراجعه نمایید و با ارائه مدارک لازم، درخواست خود را برای دریافت کد سهامداری اعلام نمایید. پس از تکمیل و امضای فرم‌های مربوطه، کارگزاری اطلاعات شما را به شرکت بورس و شرکت سپرده گذاری ارسال می‌کند تا برای شما کد بورسی صادر شود. در شرایط معمول، صدور کد بورسی حدود ۲ روز کاری (از زمان تحویل کامل مدارک و اطلاعات) زمان نیاز دارد.

 

2.      در روش دوم بدون مراجعه به کارگزاری می‌توانید برای دریافت کد بورسی، اینترنتی ثبت نام کنید. درحال حاضر تعداد اندکی از کارگزاری‌ها امکان کدگیری غیرحضوری را فراهم کرده‌اند. به عنوان مثال در کارگزاری آگاه با مراجعه به سایت آگاه اکسپرس می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شناسنامه ای، شغلی، تحصیلی و معرفی یک شماره حساب بانکی است. پس از آن برای احراز هویت و تطبیق مشخصات با مدارک شناسایی می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

 

§         احراز هویت غیر حضوری یا کدگیری در محل شما (در این روش نماینده‌ای از کارگزاری برای احراز هویت شما در محل کار یا درب منزل مراجعه خواهد کرد.)

§         احراز هویت از طریق مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت (در این روش می‌توانید به یکی از دفاتر منتخب پیشخوان که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

§         احراز هویت حضوری در شعب کارگزاری آگاه (در این روش می‌توانید به یکی از شعب کارگزاری آگاه که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

 

مدارک لازم برای ثبت نام بورس و دریافت کد بورسی

 هر فرد حقیقی می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر شناسنامه از صفحه اول و صفحه توضیحات

·         اصل و تصویر رو و پشت کارت ملی

·         مشخصات حساب بانکی (نام بانک، شماره حساب، شماره شبا، کد و نام شعبه، نوع حساب)

·         آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین بورس دارا بودن حداقل دیپلم و ۱۸ سال سن لازم است.)

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقیقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         تکمیل فرم قرارداد انجام معاملات اینترنتی

 

 سوال: کسانی که مدرک تحصیلی دیپلم ندارند، نمی‌توانند کد بورس دریافت کنند؟

-           پاسخ: کلیه افراد حقیقی می‌توانند کد معاملات بورسی (فرابورس) دریافت کنند. اما تنها افرادی می‌توانند معاملات آنلاین انجام دهند که حداقل دیپلم آن ها احراز شود. اگر فرد نتواند مدرک ارائه کند یا سن او کمتر از ۱۸ سال باشد، می‌تواند معاملات به‌صورت اینترنتی انجام دهد.

 

 هر فرد حقوقی (شرکت ها، موسسات، سازمان‌ها) می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی

·         آگهی کلیه تغییرات

·         اصل و تصویر اساسنامه

·         اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره

·         تکمیل فرم تعهدنامه

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         نامه درخواست دریافت کد بورسی خطاب به کارگزاری

·         معرفی نماینده جهت دریافت کد بورسی و انجام معاملات آنلاین

هزینه دریافت کد بورسی چقدر است؟

در حال حاضر دریافت کد بورس رایگان است. اما چنانچه احراز هویت شما از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت گیرد، مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان به‌عنوان کارمزد دفاتر پیشخوان (برای خدمات احراز هویت)، از شما دریافت خواهد شد.

 

جمع‌بندی:

کد بورسی اولین گام ورود به بورس است و می‌توانید به‌صورت حضوری یا غیرحضوری برای دریافت آن اقدام نمایید. به طور کلی دریافت کد بورسی رایگان است. با این شناسه می‌توانید معاملات بورسی و فرابورسی خود را به‌صورت آنلاین نیز انجام دهید.

 

منبع : bashgah.com



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

مبل تختخواب شو V22

مبل تختخواب شو V22 با نشیمن دو نفره می باشد که دارای تخت دو نفره با ابعاد تشک 140*190، تختی راحت جهت خواب برای شما فراهم می سازد.

کلاف زیر کار این مبل V22 از نوع فلز صنعتی سبک بوده و تشک آن از یورتان 30 کیلویی بوده که مناسب تختخواب شو می باشد.

نشیمن کف و پشت مبل تخت شو V22 آراسوفا از فوم یورتان با دانسیته بالا ساخته شده است و کاملا طبی می باشد که ضمن مقاومت زیاد درمقابل تغییر شکل

از طول عمر بالایی برخوردار است.

درفضای زیر نشیمن یک باکس به ابعاد 140×80 با پوشش MDF با روکش سفید طراحی شده است که هم در حالت تخت و هم مبل می توان جهت قرار دادن

لوازم شخصی  استفاده نمود.

از جمله مزایای مبل تختشو V22 آرا می توان به تشک طبی ، پارچه ضد لک ، تمیز شدن آسان ، حجم کم ، وزن سبک ( کلاف با فلز صنعتی سبک )،

راحتی حمل در هنگام جابجایی و سهولت در باز و بسته نموده مبل تختخواب شو اشاره نمود.

لازم به ذکر می باشد که این مدل مبل تخت شو دو نفره V22  با ابعاد تشک 160*190 سانتی متر نیز قابل سفارش می باشد.

 

ویدیو مبل تختخوابشو V22

نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:20

تکنولوژی

با توجه به اینکه کلیه محصولات تولیدی مبل مدرن و تختخواب شو آرا سوفا توسط ماشین آلات پیشرفته به روز دنیا طراحی و تولید می شوند،

خطا درخط تولید محصولات تولید شده توسط مبل آرا سوفا تقریبآ نزدیک به صفراست .  

مکانیزم و لولاها

مکانیزم و یراق آلات مبل تختخواب شو V22 ساخت بهترین کارخانجات کشور ترکیه هستند که همزمان در ایران و سایر کشورهای اروپایی استفاده می شوند.

اتصال قطعات فلزی با استفاده از جوش صنعتی CO2 و آرگون می باشد که باعث ایجاد استحکام بالا قطعات می شوند.

در کلاف اصلی این مبل تختخواب‌شو دو نفره از فلز صنعتی سبک استفاده شده است.

استفاده از فلز صنعتی باعث استحکام بالا محصول در کنار وزن پایین می شود.

جنس کفی

در کفی مبل و تخت این مبل تخت شو V22 آراسوفا به جای تسمه کشی از توری مفتول فلزی (مش) استفاده شده است.

پارچه های بکار رفته در این کاناپه تختخواب شو دونفره از بهترین و متنوع ترین پارچه های درجه یک می باشد.

کفی و پشتی بکارگیری شده در این محصول طبی از جنس یورتان با دانسیته بالا می باشد.

کوسن و بالش خواب از ویسکوز و بالفایور درجه یک قابل شستشو به همراه کیسه مخصوص از جنس اسپان باند است.

در لایه زیرین کفی از نمد با ضخامت ۵ میلیمتر جهت محافظت از تشک استفاده شده است .

حداکثر وزن قابل تحمل این محصول در مدل های یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم ، مدل های دو نفره ۲۱۰ کیلوگرم می باشد.

طراحی و فرم نشیمن ارگونومی می باشد و شرایط ایده آلی را برای ستون فقرات و مهره های کمر فراهم می سازد.

این مدل مبل تخت خواب شو V22 از بهترین گزینه های مبل تخت خواب‌شو دو نفره جهت استفاده در خانه ، هتل ها و بیمارستان ها می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

سرویس خواب از مهمترین وسایل در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است طرح و رنگ آن در زیبایی و جذابیت دکوراسیون اتاق خواب تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل سرویس خواب حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

سرویس خواب ها در انواع مدل های زیبا و مختلف طراحی می شوند و همین تنوع زیاد در مدل و رنگ باعث شده است که در انتخاب طرح و رنگ آن هیچگونه محدودیتی از نظر تنوع وجود نداشته باشد.

مدل سرویس خواب برای اتاق خواب های لوکس و شیک

تختخواب و میز توالت و میز عسلی از انواع اجزاء مهم و ضروری سرویس های خواب هستند و مدل و طرح هر یک از اجزاء می تواند در جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر گذار باشد. در ادامه تصاویری از انواع مدل سرویس خواب با طرح های شیک و جذاب مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل های شیک و جذاب سرویس خواب

مدل های سرویس خواب ام دی اف و چوبی با طرح های زیبا

سرویس خواب ام دی اف و چوبی از انواع سرویس چوب پرطرفدار و محبوب هستند و این مدل های سرویس چوب در انواع طرح های مدرن و کلاسیک تولید می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سبک دکوراسیون اتاق خواب شما بستگی دارد.

طرح های مختلف سرویس خوابمدل سرویس خواب مدل های سرویس خواب جدید
 
منبع : arga-mag


:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

امروزه انواع عسل طبیعی در بازار موجود میباشد که نام هایی نظیر عسل بابونه ، عسل جعفری ، عسل کنار ، عسل آویشن و گیاهان دیگر موجود میباشد که طبق تحقیقات خواص و ویژگی های خاص خودشان را دارند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم ، با بالامو همراه باشید :

عسل تک گیاه به زبان ساده چیست؟

زمانی که پوشش گیاهی غالب منطقه ای که کندو در آنجا قرار میگیرد از یک نوع گیاه باشد ، زنبوران عسل بیشتر از آن گیاه برای تهیه عسل استفاده می کنند ، که بستگی به نوع گیاهان خواص آنها نیز متفاوت می شود.

انواع عسل بابونه

عسل طبیعی بابونه

خواص عسل : برای التهاب مغز ، انواع ورم ها ، کاهش تب ، میگرن ، سردرد ، آرتروز ، کاهش حساسیت ، ضد درد ، کاهش دردهای دوران پریود ، ناراحتی های زنانه و یائسگی ، آلرژی ها ، فشار خون ، درد های استخوانی ، آرام بخش ، سوء هاضمه ، برطرف کننده ناراحتی های کبد ، ناراحتی های روده ، درد و ورم مثانه ، معده درد ، بی خوابی ، ناراحتی های ریه ، دفع کرم کدو در کودکان ، سرما خوردگی ، رماتیسم ، غلظت خون ، نفخ معده ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، تقویت مغز و حافظه ، ترشح شیر در خانم های شیرده ، زخم های دهان سودمند است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل آفتاب گردان

عسل طبیعی گردان

خواص عسل : مقوی ، انرژی زا و تقویت حافظه ، نرم کننده سینه ، برطرف کنند ناراحتی های حنجره ، صاف کردن صدا ، ناراحتی های ریوی ، برای تسکین سرفه و سرما خوردگی و برای خنثی کردن سم مفید است.

انواع عسل جعفری

عسل طبیعی جعفری

خواص عسل : مقوی ، انرژی زا و خواب آور ، تقویت مغز و حافظه ، کاهش نفخ ، مفید برای گرفتگی عروق ، قاعده آور ، اشتها آور ، برای ناراحتی های کبدی و طحال ، برای ناراحتی های روده مفید است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل آویشن

عسل طبیعی آویشن

خواص عسل : مقوی مغز و اعصاب و انرژی زا و تقویت حافظه ، برای کم خونی مفید است ، خواب آور ، تقویت کننده معده ، سودمند برای زخم های چشم و دردهای چشم ، برای خشونت سینه و حلق و حنجره ، مفید برای گرفتگی صدا،تقویت روده ، درد کلیه ، مثانه ، مجاری ادراری.

انواع عسل طبیعی سیاه دانه

انواع عسل

عسل طبیعی سیاه دانه

خواص عسل : مقوی مغز و اعصاب تقویت حافظه و خواب آور ، ازدیاد شیر ، مفید برای کلیه بیماری ها ، بادشکن ، قاعده آور ، سردرد ، رماتیسم ، مفید برای ضعف بدن ، رفع مسمومیت های خون ، کبد ، تهوع ، شکم درد ، یبوست ، تقویت زنان زائو ، برطرف کننده رطوبت های موجود در بدن ، اعتدال بخشیدن به اخلاط بدن ، مفید برای انواع قلنج ، ناراحتی های تنفسی ، درخشان کردن رنگ و رو ، مفید برای سنگ کلیه ، مثانه ، و درد های رحمی.

انواع عسل کنار

عسل طبیعی کنار

خواص عسل : مقوی و انرژی زا بوده و فعال کننده حافظه و رشد کودکان ، حرارت بدن را فرو می نشاند ، باز کننده گرفتگی های بدن ، کرم معده و روده را از بین می برد ، مفید برای گرم مزاجان ، برای ناراحتی ها و رخم روده و تب نافع است ، برای آبله و سرخجه و عطش و برای سستی اعضا ، تقویت مو ، جلوگیری از ریزش مو ، تقویت اعصاب و تحلیل ورم های گرم موثر و سودمند است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل مرکبات

منبع : balamo



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

. میز پذیرایی (ترولی)

ترولی یا میز پذیرایی جزء دسته میز هایی است که در کنار کاربردی بودن، ظاهری دکوراتیو و لوکس داشته و می‌تواند بر جلوه فضای پذیرایی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

  • برند: صنایع چوب تشریفات
  • حدود قیمت: 490.000 تومان
  • جنس: MDF، صفحه اصلی CNC معرق و دستگیره برنزی
  • ابعاد: طول ۷۲ سانتی‌متر، عرض ۴۵ سانتی‌متر، ارتفاع ۷۲ سانتی‌متر
  • توضیحات: چرخ جلو قفل‌دار

 


2 . میز جلو مبلی

یکی از کاربردی‌ترین انواع میز حال حاضر مدل‌های میز جلو مبلی هستند که تنوع بسیار زیادی نیز در بازار دارند. میزهای مدرنی که با حفظ کیفیت و طراحی روز، مناسب استفاده در محیط‌های مختلف به لحاظ ابعادی هستند از اقبال ویژه‌ای برخوردارند.

  • برند: درینو
  • جنس: MDFتراکم بالای درجه یک
  • ابعاد: طول ۱۱۹ سانتی‌متر، عرض ۵۸ سانتی‌متر، ارتفاع ۳۷ سانتی‌متر
  • توضیحات: رنگ‌ها سفید و مشکی هایگلاس

 


فروشگاه اینترنتی شیک و تک
 
 

3. میز تاشو

یکی از مشکلاتی که این روزها بیشتر افراد با آن مواجه هستند کمبود فضا و تنوع محصولات موجود در بازار است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل استفاده از وسایل کم‌جا و تاشو است.

  • برند: فروشگاه اینترنتی شیک و تک
  • حدود قیمت: 892.000 تومان
  • جنس: چوب نراد روسی
  • ابعاد: قطر ۹۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۷۳ سانتی‌متر
  • توضیحات: امکان تا شدن از دو طرف، دارای سه کشو، جنس مقاوم در برابر رطوبت.

 

شادوود (سازنده ایده های چوبی و ژورنالی)

 
 

4. میز تلویزیون

یکی از انواع قدیمی میزها میز تلویزیون است که در سال‌های اخیر با تغییرات ظاهری تلویزیون‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. اخیرا میزهای تلویزیون با انواع رنگ و طرح‌های مدرن، سمت ‌و سوی بازار و سلیقه مخاطب را تغییر داده است.

  • برند: شادوود
  • حدود قیمت: 850.000 تومان
  • جنس: چوب و روکش چوب ملچ 

5. میز بیلیارد

میز بیلیارد با توجه به کاربردی که دارد از آن دسته میزهایی است که مناسب فضاهای خاص یا خانه‌های بزرگ و ویلایی است. مدل میزی که برای معرفی در این مطلب در نظر گرفته شده نسبت به نمونه‌های موجود در بازار کمتر دیده ‌شده است: میز بیلیارد طرح ماشین.

  • برند: صنایع چوبی بیلیارد سرخوشیان
  • جنس: چوب جنگلی با دوام بالا، کف سنگ اسلب بر
  • ابعاد: این میز در سه سایز ۷، ۸ و۹ فوت تولید می‌شود.
  • توضیحات: رنگ ماهوت به انتخاب مشتری و میز نیز قابل‌تبدیل به میز ناهارخوری است.

 

6. میز غذاخوری

از انواع پرکاربرد میزها، میز غذاخوری است که با تنوع زیادی در بازار موجود است، اما در این مطلب به معرفی نمونه‌ای متفاوت با حس و حال هنری و نوستالژیک خواهیم پرداخت: طرح پایه گلدانی با رنگ‌آمیزی خاص.

  • برند: کاج گالری
  • حدود قیمت: 3.300.000 تومان
  • جنس: چوب ضخیم رنگ‌آمیزی شده
  • توضیحات: امکان سفارشی‌سازی در این محصول فراهم است.

 

7. میز منحنی

شاید زمانی مبلمان با طرح‌های خمیده و قوس‌دار رویایی محسوب می‌شد، اما در حال حاضر انواعی از ورق‌های چوبی در بازار وجود دارند که قابل‌انعطاف بوده و محصولات متفاوتی از راه‌پله و نرده تا انواع میز با پیچ‌ و تاب‌های دل‌فریب را شامل می شود.

  • برند: فلکسی وود
  • جنس: ورق‌های چوبی قابل‌انعطاف ( کاملا طبیعی)

 


منبع : chidaneh


:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

امروزه با محدود شدن فضای خانه ها در نوع وسایل منزل تغییراتی بوجود آمده است تا شما بتوانید از حداکثر فضای منزل خود استفاده کنید. مبل تختخواب شو یکی از بهترین وسایل برای منازلی است که کوچک هستند و شما می توانید از این مدل مبل ها در درون اتاق خواب خود استفاده کنید.

کاناپه ها و مبل تختخواب شو از انواع مبلمان های مناسبی هستند که به دلیل قابلیت تغییر در شکل و فرم شان در محیط های کوچک بسیار کاربردی می باشند این مدل مبل ها دارای اهرمی هستند که اگر باز شوند می توانید از آن ها به عنوان یک تختخواب نرم استفاده کنید.

مدل مبلمان تختخواب شو

عکس های مدل مبل تختخواب شو برای منازل لوکس و کوچک

انواع متنوع مدل مبلمان و کاناپه های تختخواب شو یک نفره و دو نفره با جنس فومی و بادی و اسفنجی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود مدل مبل زیبا تختخواب شو را برای منزل خود خریداری کنید.

 مبمان تختخواب شو دو نفره مبلمان های زیبا دو نفره تختخواب شو مدل های مبل های تختخواب شو مدل مبل تختخواب شو یک نفره
قبل از خرید این مدل مبل ها باید به فضایی که می خواهید مبل را در آن قرار دهید توجه کنید بهتر است قبل از خرید مبل تختخواب شو آن را باز کنید و ابعاد مبل را با فضای مورد نظر خود بسنجید.

مبلمان های تختخواب شو با طراحی های بی نظیر مدل زیبا مبل تیره تختخواب شو مدل مبل تختخواب شو با طراحی متفاوت
قبل از خرید مبلمان های تختخواب شو حتما روی همه نقاط مبل بنشینید تا از راحت بودن و تعادل آن مطمئن شوید.
سطح رویی مبلمان های تختخواب شو باید از پوشش تشک و پارچه باشد تا موقع خواب شما به راحتی بتوانید از این مدل مبل به عنوان تخت خواب راحتی استفاده کنید.

مدل مبل با قابلیت تختخواب شدن مدل های مبل تختخواب شو مبل جدید تختخواب شو مدرن


:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

احتمالا شما هم برای عید نوروز برنامه سفر دارید و شاید تا کنون مقصد سفر خود را هم مشخص کرده باشید. بسیاری از ایرانی‌ها در نوروز به کشورهای توریستی همسایه از جمله ترکیه سفر می‌کنند؛ سفری که معمولا هزینه‌های بیشتری نسبت به سفر در باقی ایام سال دارد. به همین خاطر هم بد نیست با رعایت چند نکته ساده از هزینه‌های سفر خود تا جایی که ممکن است کم کنید. اگر دوست دارید کمترین هزینه سفر به استانبول داشته باشید پیشنهاد و توصیه ما تور استانبول نوروز 98 آژانس مسافرتی سلام پرواز می باشد.

خرید بلیط هواپیما استانبول

شهرهایی مثل استانبول و آنتالیا به خاطر توریستی بودن پروازهای زیادی از شهرهای ایران در طول روز دارد به همین خاطر می‌توانید به جای رزرو تور خودتان اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول کنید و با مشاهده قیمت‌های مختلف بهترین قیمت بلیط و بهترین ایرلاین را برای خرید انتخاب کنید.

رزرو هتل استانبول

یکی دیگر از مزیت‌های سفر نکردن با تور این است که محدود به هتل‌های پیشنهادی تور نیستید و خودتان می‌توانید از بین صدها هتل در استانبول با توجه به بودجه‌تان هتل انتخاب کنید؛ انتخابی که معمولا ارزان‌تر از هتل پیشنهادی تور تمام می‌شود.

از اینجا می‌توانید محبوب‌ ترین هتل‌ های استانبول و ارزان‌ترین قیمت هتل‌های استانبول را مشاهده کنید.

انتخاب بهترین مراکز خرید استانبول

استانبول شهر جذابی برای خرید است اما بهتر است قبل از خرید بدانیم از کجا باید خرید کنیم و از کجا نباید خرید کنیم. با کمی جستجو در مورد مراکز خرید استانبول و قیمت آنها به خوبی می‌توانیم هزینه‌های خود را در سفر به استانبول مدیریت کنیم

حمل و نقل در استانبول

هزینه حمل و نقل در استانبول با تاکسی تقریبا گران است و بهتر است سراغ این وسیله نقلیه نروید. اما به جای آن می‌توانید از مترو، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه استفاده کنید و هزینه‌ای کمتر برای سفر خود بپردازید. بهترین کار انتخاب هتل در محدوده خیابان‌های اصلی است زیرا در این صورت کمترین هزینه را برای رفت و آمد پرداخت می‌کنید.

منبع

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

تعبیر خواب ایستگاه قطار | تعبیر خواب قطار یا سوار بر قطار

– دیدن قطار در خواب به ما چه می‌گوید؟

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:

چنان چه دیدید خودتان سوار قطار هستید و از پنجره ان به بیرون نگاه می کنید و مناظری را میبینید که از پیش چشم شما می‌گذرند تحولی بنیادی در زندگی شما پدید می آید. وضع شما از آچه هست بهتر نخواهد شد اما تحولی بی تردید اتفاق می‌افتد.

 

کسانی که در قطار با شما هستند همان کسانی می باشندکه با شما اشتراک سرنوشت خواهند داشت. اگر درون یک کوپه بودید ان‌ها که هستند افراد خانواده شما را تشکیل میدهند. اگر قطار شلوغ باشد عده زیادی با شما سرنوشتی مشترک خواهند داشت و اگر تنها بودید راه رابه تنهایی می پیمایید.


:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد